Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

6. 9. 2016 16:38 | Pavel

Jsem 10 měsícu marod platím si dvě pojstky obrátil jsem se na pojištovnu zamítnuto další hlavně plat te tečka můj zdravotní stav se naopak zhoršil netuším kam se mám obratit nestačím pujčku zplácet z nemocenské to nepokreju jsou to zloději
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2016 18:58

Citace - Andrea Petrová / 21.08.2016 10:27

Dobrý den. taky mám s touto pojišťovnou problém. telefon mi vypadl z kapsy když jsem nastupovala do auta a poté ho ještě přejela.:( pojišťovna se vykrucuje že to je hrubá nedbalost že jsem tu kapsu od mikiny neměla zajištěnou. Ale proboha, vždyť je léto a člověk jde nalehko, a při zpěchu do práce telefon popadne, strčí do kapsy a jde. poté jsem si na netu přečetla výluky. podle toho co uvádí, bych nesměla vzít telefon ani do ruky a mít ho zarámovaný někde kde na něj nikdo nedosáhne.V pořadu černé ovce je uváděno listopadové datum, kdy byly podmínky změněny a já telefon koupila o 11 měsíců dřív, tudíž jsem smlouvu podepsala za jiných podmínek. Bohužel ale nemám kromě certifikátu žádný papír s podmínkami abych se na něj mohla odvolávat.
tvl, tak to jste tele...mobil si hlídám jako děcko
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2016 17:51 | o.prochazkova

dobrý den, s pojištovnou Paribas cardif mám výborné zkušenosti. V posledních dvou letech jsem podruhé dlouhodobě na PN a vždy bez problémů a průtahů plní.Za 149,-kč měsíčně jsem naprosto spokojená
-25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2016 17:31 | bugs

dobry den pred tydnem se mi stalo uplne to same a taky mi to neuznali...mohu vedet jake jsou nove podminky ?..
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 8. 2016 17:59 | andrea

uplne s vama souhlasim,take jsem se pojistila mobil na nahodile poskozeni,a co se se nestalo,muj 2lety syn mi nechtene hodil mobil na zem a rozbil mi displej a co na to pojistovna,ze je to moje chyba a mam si na kluka davat pozor,take se klidne pridam k hromadne zalobe,uz me stvou lidi,co jenom zdimaj penize a sliby,chyby,jsou to a ted se omlouvam svine
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 8. 2016 10:27 | Andrea Petrová

Dobrý den. taky mám s touto pojišťovnou problém. telefon mi vypadl z kapsy když jsem nastupovala do auta a poté ho ještě přejela.:( pojišťovna se vykrucuje že to je hrubá nedbalost že jsem tu kapsu od mikiny neměla zajištěnou. Ale proboha, vždyť je léto a člověk jde nalehko, a při zpěchu do práce telefon popadne, strčí do kapsy a jde. poté jsem si na netu přečetla výluky. podle toho co uvádí, bych nesměla vzít telefon ani do ruky a mít ho zarámovaný někde kde na něj nikdo nedosáhne.V pořadu černé ovce je uváděno listopadové datum, kdy byly podmínky změněny a já telefon koupila o 11 měsíců dřív, tudíž jsem smlouvu podepsala za jiných podmínek. Bohužel ale nemám kromě certifikátu žádný papír s podmínkami abych se na něj mohla odvolávat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2016 17:53

Do nadpisu zprávy dát "Odvolání" a pořád je otravovat a ptát se jich proč neuznávají. Můžete situaci nějak upřesnit pokud si na něco vzpomenete. Nejlépe vyhrožovat, že je dáte do televize a že půjdete k soudnímu znalci pro znalecký posudek. Hlavně musí vidět, že si to nenecháte líbit. Myslím, že po cca 4x zamítnutém odvolání vás předají k ombudsmanovi, tomu napíšete opět to stejné alespoň v trochu naštvané formě na jejich společnost. Mě to stálo cca 4,5 měsíce života, nakonec peníze proplatili po zásahu ombudsmana. Mrkněte na vasestiznosti.cz. Můj případ podrobně popsán na http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/8001/
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2016 13:00 | Dana Chroustova

Nejhorsi pojistovna jaka muze byt..Akorat z lidi tahaj penize,,a potom delaj mrtviho brouka..
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2016 16:31 | Martin

Dobrý den,
pojistil jsem si iphone který jsem koupil v Alze s tím, že se pojištění vztahuje na jakékoliv poškození, kromě situací které jsou uvedeny ve výluce Rámcové smlouvy(pojistné podmínky). Telefon vypadl z kapsy, rozbil se, tak jsem nahlásil pojistnou událsot a z pojišťovny odepsali, že jsem byl neopatrný a způsobil jsem škodu úmyslně a že tedy nemám nárok na žádnou náhradu z plnění. U BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. si už nenechám nikdy nic pojistit a ve svém okolí budu na tuto pojišťovnu upozorňovat v negativním slova smyslu :-(
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 8. 2016 0:15 | Jenifer

Zdravim klidne se pridam ke stiznosti.... A zaroven se zeptam na radu jak mam napsat do teto pojistovny odvolani na stejnou situaci? Dekuji
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2016 12:47 | Veronika

BNP Paribas Cardif Pojistovna a.s. - pojištění T-Mobile pro jistotu Dobrý den, tato pojištovna je jeden velký podvod, zakoupila jsem si v t-mobile mobilní telefon v hodnotě cca 10.000 kč a k tomu ho pojistila pojištěním "pro jistotu" - je to pojištění proti pádu, poníčení druhou osobou, polití vodou .... Ale bohužel - za toto pojištění po zaplacení všech splátek bych zaplatila cca 4.000 ,- . Mobilní telefon mi v práci vypadl z kapsy a rozbil se displej, telefon sem poslala na pojišťovnu aby mi telefon opravila a nebo vyměnili za nový jak bylo ve smlouvě, kterou jsem podepsala a hned na úvodní straně napsáno pojištění proti pádu, pojištění mi samozřejmě neuznali.. podala jsem na pojišťovnu trestné oznámení, a vše nahlásila do pořadu černé ovce, a chtěla bych všechny nespokojené zákazníky poprosit, zda by semnou nepodali hromadnou stížnost nebo udělat cokoliv abych těto společnosti ublížila tak jako oni ubližili mě-nám. Mobilní telefon jsem si pro to pojistila kdyby mi spadnul. Pro to to pojištění je. Podvodníci všech podvodníků. Děkuji, prosím všechny kdo by byl ochoten nějak pomoci obraťte se na můj email 23roxy@seznam.cz
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2016 9:28 | Simona Kostková

Na ČOI ne, ty s tím nic nemají společného, ale pište na ČNB. Pokud možno co nejvíc stížností na ČNB, jejich podmínky je zlodějna...když někdo krade, tak má být potrestán!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2016 9:26 | Simona Kostková

Když to chtěj všechno uvést hned při nahlášení, tak at jsou jednou vzjímečně proklientský a zavedou možnost hlásit události po telefonu, kde by se jich operátor na všechny okolnosti doptal. Pošlete jim vyplněný formulář dle svého vědomí dobře vyplněný a když se jim něco nezdá, tak místo aby vás kontaktovali jak k tomu došlo tak to zamítnou a pak když to při odvolání upřesníte, tak napíšou "to je ale pozdě, smůla" ?? co to je? to jsou tak ubohý?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2016 9:22 | Simona Kostková

Vážená paní Němcová, nenechte to tak, na to oni spoléhají, odvolejte se a když ani po druhém odvolání nebudou platit, co mají, tak se obraťte na ČNB, jen na to slyší, bojí se, že by jejich zlodějnu řešili výš a raději uhradí co mají. Takže odvolat se např. emailem anebo poštou je nejlepší způsob jak dostat co vám náleží a výmluvy na pojistné podmínky si nenechte líbit...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2016 9:19 | Simona Kostková

Zloději a podvodníci jsou oni sami, lidi jim zaplatí a když se něco stane, tak se odkážou na výluky. To umí každej, chápu, že musej vydělávat, ale tohle je už zlodějna...jejich pojistné podmínky jsou pro klienta naprosto nevýhodné, např. nedbalost je uplně vše a jestli od nich někdo hned napoprvé dostane jednou peníze, tak to ale neznamená, že příště to bude také tak. ZLODĚJI ZLODĚJI ZLODĚJI
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2016 9:15 | Simona Kostková

Dobrý den, z vlastní zkušenosti vím, že funguje "odvolávat se, odvolávat se, odvolávat se....odvolávat se" chápu, že to je otravné, ale stačí jim poslat několik emailů, že jsou zloději, že klamou klienty a dělají si co chtějí....případně to pošlete na ČNB a to by v tom byl čert aby neplnili...parchanti.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 7. 2016 14:39 | Jan Kolín

Lidi přemýšlejte trošku bolí mně to číst. 1. Přečtěte si pořádně pojistnou smlouvu hlavně výluky z pojištění podle nich vymyslete příčinu rozbití věci, at už je pravda jakákoli. Není to podvod je to vaše hloupost a lenost že si nepřečtete podmínky u věci která stojí stejně jako měsíční plat většiny z nás.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2016 12:51 | Lucie Němcová

Dobrý den, za mě tato pojišťovna již NIKDY. Při podepisování smlouvy naslibovali mnoho. Pojišťovala jsem si mobilní telefon na nahodilé poškození. Pojistka nebyla zrovna levná. A když mi telefon vypadl z kapsy do vody, tak mi pojistku neuznali, že se jedná o mé hrubé porušení nedbalosti... Ale proti právě takovýmto nahodilým událostem jsem si to pojišťovala! Takže za mě ne!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2016 21:40 | Věra Lau

ano, tak pod to se podepíšu... Dnes mi odpověděli, že jsem "V rámci oznámení pojistné události je pojištěný povinen uvést okolnosti, za jakých ke škodní události došlo, včetně příčiny vzniku škodní události a v případě poškození přístroje také charakter poškození a rozsah omezení funkčnosti přístroje" . Lze pojištění zrušit ještě v průběhu??? Děkuji za zprávu...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 7. 2016 13:32 | Sinkule Václav

Také se rád přidám k hromadné žalobě.Telefon mi nevyměnily i když mi byl zničen třetí osobou a to neůmyslně. Email vaclavsinkule@email.cz
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Prouza

ekonom

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Tomáš Prouza
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services