Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 524 komentářů)

19. 2. 2016 19:39 | Broker

Pokud je někdo skutečně tak hloupí a uzavře pojistnou smlouvu na život, úraz a zdraví u pojišťoven se sídlem někde v Gibraltaru nebo Argentině, Kajmanských ostrovech apod. Tak at za své jednání nese plné následky. To je skutečně na odbornou lékařskou pomoc neboť takový jedinec je skutečně nebezpečný nejen sobě, ale i svému okolí.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2016 0:35 | pozůstalá dcera

Dobrý den,zemřel mi otec a zůstal dluh pojištěný u Cardif.2x jsem volala na zákaznickou linku s prozbou, o zaslání potřebných dokumentů k vyřízení pozůstalosti.Poprvé nepřišlo nic a podrůhé formulář kooperativy na zablokování ukradené kreditní karty.Jsme dvě dědičky.Při rozhovoru s operátorem jsem se dozvěděla,že stačí aby o pojistku zažádala jedna osoba.Ukázalo se že operátor pojišťovny cardif neměl pravdu a ká nezažádala a na informace nárok nemám(ani na pojistku.Druhá dědička obržela doporučený dopis na úplně jiné jméno.Pojišťovna odmítla proplatit pojistku i když splňujěmeme všechny podmínky smlouvy.Takže pojišťovnu budeme žalovat.Otec nechodil ani k obvodnímu lékaři,byl zaměstaný i v okamžik smrti a dle smlouvy splňuje podmínky.Ještě bych ráda dodala, že jsme 4-5x po dobu 3 týdnů žádaly o zalání dopisu se správný jméném a hádejte..nepřišlo nám nic.Bohužel jsem si nic nevymyslela.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2016 20:43 | Mihalik Vladimir

Pripájam sa k nespokojnosti a doporučujem všetkým ,aby sa tejto poistovni vyhli.Ako normálny občan na doporučenie som si nechal poistiť tablet a po týždni prestal fungovať,po postúpení do servisu,servis odpovedal,že ak je poistený ,tak to treba riešiť cez poistovnu,len na okraj,tablet stál 175 eur a servis vyčíslil oprau na 321,v predajni sa spisal záznam aj s doporučením protokolu a poistovna odmietla plniť plnenie,poistka bola uzatvorená na náhodné poškodenie.Tak že ruky preč od tejto pistovne. Na okraj,podobnu skusenosť mám s Alianzom - keď na poistene auto proti vandalizmu sa nevyťahuje rozbité sklo a vykradnutie auta.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2016 20:42 | Mihalik Vladimir

Pripájam sa k nespokojnosti a doporučujem všetkým ,aby sa tejto poistovni vyhli.Ako normálny občan na doporučenie som si nechal poistiť tablet a po týždni prestal fungovať,po postúpení do servisu,servis odpovedal,že ak je poistený ,tak to treba riešiť cez poistovnu,len na okraj,tablet stál 175 eur a servis vyčíslil oprau na 321,v predajni sa spisal záznam aj s doporučením protokolu a poistovna odmietla plniť plnenie,poistka bola uzatvorená na náhodné poškodenie.Tak že ruky preč od tejto pistovne. Na okraj,podobnu skusenosť mám s Alianzom - keď na poistene auto proti vandalizmu sa nevyťahuje rozbité sklo a vykradnutie auta.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2016 16:49 | Lenka Poprocká

Dobrý den,já můžou pojišťovnu Cardifu jen doporučit.Pokaždé mi pojistné plnění vyplatí bez sebemenších problémů.Jsem velice spokojena.Děkuji
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 1. 2016 17:11 | Libor

Zkusil bych se odvolávat, případně napsat ombudsmanovi. Mě taky pojistnou událost stále zamítali, vždy zamítnutí a moje odvolání. Pak jsem založil stížnost na www.vasestiznosti.cz. Zjistil jsem jaká mám práva a chtěl jsem po pojišťovně detailní zprávu, proč pojistku neuznali. Po cca 2 měsících ticha jsem opět napsal trošku ostřejší mail (nejlepší je komunikovat mailem, volat na infolinku je zbytečné), tuto zprávu předali ombudsmanovi a nakonec mě to ombudsman uznal. Od začátku pojištění uběhlo sice cca 5 měsíců, ale nakonec mě to ombudsman uznal jako opravněné odvolání a peníze mi společnost vyplatí - časová cena zboží. Takže nebát se a stát si za svým. Pokud uvidí člověka odhodlaného se bránit i soudní cestou, možná svoje rozhodnutí přehodnotí. Podrobnosti mého případu na vasestiznosti, případ 8001.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2015 22:15 | Marika

Rozhodně nedoporučuji! Zakoupila jsem mobilní telefon u společnosti Samsung a tam mi prodavač velmi mile nabídl pojištění u Paribas Cardif . Řekl mi, že pojistnou událost s nimi v klidu vyřeším a rozbití displeje v budoucnu mě proto netrápilo. A ejhle po roce mi mobil spadl při jízdě na kole a rozbil se mi displej. V blažené nevědomosti jsem byla naprosto v klidu a podle pravdy jsem vše nahlásila pojišťovně. Přijeli si pro mobil a já očekávala, že zpět dostanu opravený. To jsem se ale přepočítala. Po 14 dnech mi přišel dopis, o neuznání pojistky s důvodem "úmyslné zavinění, či hrubé nedbalosti" a následně mi přišel neopravený mobil zpátky. Po tomto jsem volala do pojišťovny kvůli vysvětlení a tam mi řekli, že můžu zažádat o přezkum. To už jsem vzdala. Pojistku mám sice zaplacenou ještě na další rok, ale úplně k ničemu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 12. 2015 14:09 | též přidávám špatnou zkušenost

po zakoupení nového tel , který jsem koupila dceři 6 let , po týdnu se na telefonu objevila černá šmouha a přišlo vyjádření, že vada byla způsobena dítětem a tudíž mi pojistná událost byla zamítnuta...podotýkám, že dcera s telefonem nikdy nikam nechodila a vždy byl doma, ale hold jim nestačilo vyjádření že je to vina telefonu tak jsem plácla že malé možná upadl, což si stejně nemyslím, hold moje chyba, nestačilo jim vyjádření, že tel je sráč a tak jsem musela něco říci a hned je důvod na světě, příště budu chytřejší a už nikdy žádné pojištění
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 10. 2015 17:18 | Tomáš

Nejhorší pojišťovna co snad existuje ...nemám slov tři nahlášené pojistné události a vše mi bylo zamítnuto.Mají jen samé výmluvy a tahají z lidí peníze.Určitě dám výpověď , protože toto pojištění je na houby a ruce od nich pryč.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 10. 2015 10:22 | Karolína

Dobrý den, i já se připojuji s negativní zkušeností s touto pojišťovnou. 31.7. jsem nahlásila pojistnou událost – prasklý displej mobilního telefonu- a telefon jsem odnesla prodejci, u kterého jsem pojištění sjednávala. 12.8. mi bez jediného komentáře přišel mailem dobropis, kde bylo uvedeno krácení. Po týdnu dopisování mi bylo vysvětleno, že krácení je nedbalostní jednání a že vlastně můžu být ráda, že dostanu aspoň něco. Po tomto jejich vysvětlení jsem rovnou 17.8. napsala, jak prodejci, tak i pojišťovně, že žádám storno pojistné události a vrácení mobilního telefonu s tím, že si ho raději nechám opravit na vlastní náklady. A víte jaký je výsledek? 27.10. mi bylo sděleno pojišťovnou, že mobilní telefon byl ekologicky zlikvidován. Nevím, zda brečet nebo se soudit…
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2015 19:16 | Eva S.

Dobrý den, i já mám negativní zkušenost s touto pojišťovnou. Ke svému telefonu jsem si na doporučení kamarádky nechala udělat pojištění nahodilého poškození. Říkala jsem si,že to se vždycky hodí..ty nový telefony nic nevydrží..no a po 10měsících telefon přistál na kachličkách. Displej na sto střepů,tak jsem to skoro obrečela,ale věděla jsem že mám pojíštění NAHODILÉHO!!!!! poškození a že to bude v pohodě. Zavolala jsem, operator to sepsal,přijeli si pro telefon a za 5 dní email,že na pojistné plnění nemám nárok protože to bylo způsobeno hrubou nedbalostí nebo naschvál...tak nejsem malé děcko,na telefon si dávám pozor a rozhodně bych s ním nehodila o podlahu schválně protože mě stál půlku platu. Napsala jsem odvolání a zase nic. Přišel mi dopis, že tím to pro ně hasne a že už to nehodlají řešit...telefon mi přišel rozložený, šroubky vyšroubované...nevím jestli si to mám o nudných zimních večerech zašroubovávat sama nebo co. Příště určitě ne!!!! Nahodilé poškození NENÍ NAHODILÉ podle pojišťovny!!!!!!! NAPOSLEDY!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 10. 2015 14:04 | Lucie

Dobrý den, tímto reaguji na Váš příspěvek s podobnou zkušeností. Měli jsme pojištěný notebook a dnes nám přišlo vyjádření společnosti, že naše pojistná událost podléhá výluce. Údajně v prostorách, kde k poškození došlo ( koupelna) je zvýšené riziko vlhkosti a my jsme neměli notebook dostatečně chráněný. Závěr hrubá nedbalost. Na hrubou nedbalost se dá navléknout dle závěru pojišťovny úplně vše. Chtěla bych varovat všechny, co nad pojištěním uvažují, že tato pojišťovna se snaží pouze nalákat nové klienty a pokud dojde k pojistné události odmítají plnit. Lucie
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2015 16:23 | Aneta Horáčková

Dobrý den, rozhodli jsme se,že dceři koupíme tablet v prodejně Kasa.Tam nám bylo nabídnuto pojištění pro případ,že by se s tabletem něco stalo. Řekli jsme si: Proč ne,přece jen je to ještě dítě,stát se může cokoliv. A stalo se. Dcera vytáhla nabíjecí kabel tak rychle až poškodila konektor nabíjení. Odpověď pojišťovny: nic neuhradíme,došlo k chybné instalaci. Tak znova odvolání. Odpověď: došlo k poškození nesprávnou instalací,které je obsaženo ve výlukách z pojištění Rámcové smlouvy IREW1/2011 - dod.5 RS,kterou se řídí toto pojištění. Takže děkujeme za služby,už nikdy více....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2015 16:01 | Zapletal

Také sem si pojistil telefon proti poškození a krádeži. Na telefonu se objevil černý flek a pojištovna mi napsala "hrubá nedbalost"- zamítá se, pokud se vám to nelíbí odvolejte se. Odvolání trvá měsíc a pak vám zamítnu zopakují. Podvodníci- zloději, doporučuji se BNP Paribas velkým obloukem vyhnout.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 9. 2015 20:36 | Aleš

Tuto pojišťovnu také nedoporučuji, poněvadž jsem měl pojištěný mobil proti krádeži a rozbití, Pojištovna mě odmítla plnit i přes odvolání, vymyslela si důvody, které nejsou pravda, jsem rozhodnutý se s nima soudit, poněvadž jsem si jist, že mám pravdu.
N E D O P O R U Č U J I !!!!!!!!!!!!
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2015 14:52 | Slávek

Už jste někdy na úvěrové smlouvě našli okénko kam máte vepsat svoje zdravotní potíže???? Já vím, že nic takového tam není. Proč asi? Jelikož věřitel má část pojištění připsán k sobě jako čistý zisk. No a ukažte mi jediného manažera, který se vzdá svého zisku jen proto aby byla plněna pojistka. Navíc každá takováto pojistka je už před uzavřením nastavená tak aby nikdy k plnění nemuselo dojít. Takže je dobré vědět že pojištění úvěru není nic jiného než jen další úrok. Kdo nevěří ať podepíše.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2015 14:23 | Robert Horák

Dobry den,
zrovna resim pozustalost po me mamince a muzu jen potvrdit hrozne jednani ze spolecnosti BNP Paribas Cardif! Maminka mela nekolik zivotnich pojistek na castky pres 500 000 ty vsechny byly vyrizeny bez jedineho problemu v dobe cca trech mesicu! (Kooperativa, Allianz) U BNP Paribas Cardif je pojisten uver ktery je od GE a castka k doplaceni neni ani 50 000 a pojistovna ma silene jednani kde se neda ani telefonicky kontaktovat pojistny likvidattor, prestoze zemrela tak resi pojistnou udalost invalididitu ktera ji byla priznana pred nekolika roky, ale kterou si nevyridila a dal radne spalcela uver a platila pojisteni! Trva to uz pres pul roku, tedy dvojnasobek casu ostatnich pojistoven a cele to na me deja dojem, ze se snazi plneni zrict!! Timto celou zalezitost prebitra pravnik, ktery to bude resit jinak nez ja! Rozhodne, ale rozhodne tuto pojistovnu neporucuji, bud jinou, nebo radeji penize usetrit!!!
S pozdravem Horák
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 3. 2015 21:52

prosím o e-mail kam se spojit. prosím na e-mail: halpe@halpe.cz Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 3. 2015 21:50

Prosím Tě, když jsem bral hpotéku v 1995, tak ani banka natož tato společnost neuměla poslat smlouvu a podmínky e-mailem... Tak toho nechej. A neplní i kdž jsem po operci a více jak 10 měs. práce neschopný (nepobírám nemocenskou, jsem OSVČ bez možnosi čerpat).Pojistné podmínky jsem viděl až teď. když je poslala BNP-cardif s dotazmníkem na prac. neschopnost... takže vynech připomínky malých písmen, nějakých praček a běž se zazimovat ke své mateřské BNP Cardis paribas
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 3. 2015 21:37

ty debile, já mám hypotéku od 1995, v té době nebyla banka ani tato společnost poslat PDF s podmínkama, tak co žvaníž... a dne nechcou plnit...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services