Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 128 komentářů)

13. 3. 2017 14:10 | Honza

Tak moje zkušenost s Uniqa poj. je jen pozitivní. Mám u nich již druhé auto, a vždy plnili přesně to, co jsem měl ve smlouvě. Nedávno jsem řešil střet se zvěří, dal jsem auto do ne-smluvního servisu, který za mě s pojišťovnou vše vyřídil. Po zaslání podkladů o opravě vyřídili likvidaci do druhé dne. Takže já mohu jen doporučit
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2017 8:45 | Martin

Mamka umřela 26.10.2016. 2 pojistky...Česká...vyřízeno za jedno sezení...peníze do 14 dnů...uNIQA...5 sezení...peníze nikde a vrchol amatérismu...nikdo se do teď neozval. Email ani telefon. Vše převedu pod Českou protože tyto "pojištovny" nestojí za moje peníze, hlavně čas.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2017 19:54

A oni Vám nezpůsobili ani úraz, ani trvalé následky? tak to bych s nimi skoncoval :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2016 1:05 | Martina

S tím souhlasím, že proplatí, měla jsem nehodu, kde jsem vjela do paní v malé rychlosti přes kouli, a tak já měla rozbitý nárazník a paní na 14 let staré Octavii nic, k mému zděšení paní plnily, že prej údajně jsem se dostala přes kouli až na blatník a že jsem jí tam udělala nějaký rejhy, no chtěla bych vidět jak někdo řeší nějaký rejhy na tak starým autě. Chápu jsem viník, ale zase na druhou stranu majitel vozidla byl nějaký podnikatel a myslím si, že jen ho nechtěli rozzuřit. Naštvaná sice jsem, ale jinak v případě jiných škod jsem s plněním od Uniqy neměla. Vždy jsem přivezla auto do servisu, řekla jak to bylo a o nic víc se nestarala
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2016 18:06 | Radovan Jiroušek

Zkušenost s pojišťovnou Uniqa krajně negativní. Jejich praxe při vyřízení poškození čelního skla stojí na JEJICH tvrzení, že nelze dokázat, že kamínek odlétl zrovna od přede mnou jedoucího vozidla. Jenže ve skutečnosti na daném místě a v daném čase neprojíždělo žádné jiné auto a řidič, po té, co jsem ho předjel, zastavil, choval se slušně a připustil, že k tomuto ději došlo. Sepsali jsme protokol, poslali na jeho pojišťovnu Uniqa.
Jedna ze zpráv od Uniqy: na základě zdokumentovaného rozsahu a charakteru poškození čelního skla stanovil pojistitel skutečnou škodu ve výši nákladů na odstranění vzniklého poškození, tj. nákladů na opravu lokální čočky technologií scelení skla pryskyřicí. K opravě poškození dochází pomocí odsátí vzduchu z dutiny praskliny a jeho nahrazení speciální látkou, která disponuje indexem lomu světla stejným jako má automobilní sklo. Dojde tak k obnovení původní pevnosti a stability autoskla.
Navíc s původním originálním sklem má vozidlo větší zůstatkovou prodejní hodnotu. Vyloučí se riziko, že nalepením nového skla vzniknou netěsnosti a do vozidla bude zatékat a že při vyřezávání původního autoskla dojde k poškození karoserie nebo interiéru. Zmíněnou metodou lze opravit jakákoli dvouvrstvá čelní automobilová skla. Nezáleží na tom, zda se jedná o sklo čiré, tónované, vyhřívané, determální, akustické či reflexní. Po provedení opravy smluvním autoskloservisem pojistitele, obdrží klient/poškozený atestovou kartičku platnou pro STK, Policii ČR i pro ostatní pojišťovny a na provedenou opravu získá záruku. Legislativa EU vylučuje opravy dvouvrstvých autoskel v zorném poli řidiče – směrnice EHK č.43. Zorné pole řidiče však není plocha, kterou zabírají oba stěrače. Jedná se na místě řidiče o obdélník o šířce 29cm (14,5 cm od osy volantu) ohraničený nahoře a dole plochou, kterou zabírá stěrač. Technicky je v podstatě možné opravit prasklinu až do průměru 10 cm (5cm v poloměru). Prasklina pouze nesmí žádným koncem zasahovat do rámu autoskla a vstupní otvor (místo dopadu kamene – kráter) by neměl být větší než cca 5 mm. Opravy čelních skel dnes neposkytují jen specializované firmy, ale i autorizované servisy jednotlivých značek.
Vyjádření ke škodě ze dne 23.8.2016 bylo vystaveno na základě doložené dokumentace a doložených dokladů od obou účastníků události.

S pozdravem
Miroslava Hejduková Odbor likvidace škod z pojištění dopravních prostředků UNIQA pojišťovna a.s.
Následovalo však na základě předložených podkladů jsme provedli šetření škodné události výše uvedeného motorového vozidla. Šetření škodné události jsme dne 7.11.2016 odložili bez úhrady pojistného plnění z důvodu: Na základě uplatnění nároku na náhradu škody na skle vozidla, zahájil pojistitel, v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 168/1999 Sb. V platném znění, šetření škody. V průběhu šetření byly pojistitelem nashromážděny relevantní informace a dokumenty, vč. doplňujících dotazníků ze strany pojištěného a poškozeného. Na základě vyhodnocení zmíněné dokumentace bylo šetřením pojistitele, s ohledem na nesoulad poskytnutých informací, prokázáno, že v konkrétním případě nedošlo k naplnění podstaty pojistné události ve smyslu zákona č. 168/1999 Sb. v platném znění a pojistitel nárok na náhradu škody odkládá jako neprokázaný. Považujete-li za nezbytné sdělit pojistiteli další významné skutečnosti či informace, které by mohly nebo měly mít vliv na výsledek šetření, učiňte tak v písemné formě. V konkrétním případě je prokázáno tolik, že vozidla Citroen a Subaru jela dne 3.8.2016 za sebou, nikoliv objektivně prokázána skutečnost odlétnuvšího kamene od kol pojištěného vozidla a jeho úder do skla poškozeného vozidla. V Praze dne 7.11.2016 - Urválková + Žáček
Z toho asi pojišťovna usoudila, že jsem na hlavu padlý, to, co jsem viděl, to byla moje halucinace, atd, atd. Taková tvrzení se dotýkají mé cti, a takové jednání nemá nic společného se solidní pojišťovnou.
Závěr: s UNIQOU NIKDY, NIC.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 11. 2016 13:39 | P.A.

ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ BEZ NÁROKU NA BOLESTNÉ ČI DENNÍ ODŠKODNĚNÍ
Z důvodu rizikového povolání a běžné pravidelné sportovní aktivity jsem si sjednala dle doporučení "UNIQA poradkyně" dlouhodobé úrazové pojištění. Poctivě jsem jej 4 roky platila, až nyní se mi stal drobný úraz bez potřeby hospitalizace, ale s rekonvalescencí minimálně 2 měsíce. Při žádosti o hlášení pojistné události z pojišťovny vypadla informace, že mám sice ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ, ale že se toto nevztahuje ani na bolestné, ale na dny rekonvalescence (denní plnění) a že mám nárok pouze na náhradu za hospitalizaci a trvalé následky. Světe div se...pak by se tento produkt ale neměl nazývat úrazovým pojištěním, když v případě běžného úrazu pojišťovna okamžitě odmítne jakoukoli svou účast či chybu. Pojistné podmínky jsem četla, ale to, že by se úrazová pojistka nevztahovala na bolestné při ÚRAZU by mě skutečně nenapadlo a další zmíněné složky jsem brala jako doplňkové služby. No nic, poučení do příště ... UNIQA NIKDY VÍCE !!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 10. 2016 20:13 | Ladislav Hoza

Dokud jen platíte, vše dobrý. Pak přijde pohroma, podle smlouvy mám spoluúčast 2.000,- Kč a ejhle. Vypálili mi spoluúčast 20.000,-Kč a ani nevím, kde to vzali. Okamžitě zrušit všechny pojistky s nimi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 9. 2016 12:31 | kopretinka

nejhorší šlápnutí vedle s uniqou, možná za to může poradce
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2016 16:00

Velice velíce špatná zkušenost... arogantní jednání neváží si klientů ani po X letech.... nedoporučuji
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 9. 2016 19:45 | Alexandr Petrov

Založil jsem si životní investiční pojištění u Uniqua. Moje příspěvky po dobu splácení byly o 30% větší než Uniqua vypisovala na účet. Po opakované žádosti o vysvětlení jsem vždy obdržel výpis na co jsou moje peníze užívány včetně nesmyslných poplatků, které mi nebyl nikdo schopen vysvětlit ani kmenoví zaměstnanci na pobočce na Vinohradské ulici v Praze 1. Ukončil jsem smlouvu a 3 měsíce čekal na vyplacení mých úspor. Čekám do stále, přestože 3 měsíce uplynuly. Dovolat se někomu je nemožné, kontakt z call centa vždy sdělí, že zapíše moje urgence a předá na centrálu. Arogance úředníků a zoufalost z nemožnosti dostat svoje prostředky zpět i po vypršení smluvně dohodnuté doby mě vede k řešení soudní cestou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2016 19:00 | Miloš

V dubnu 2016 jsem zažádal na pobočce o pojistnou smlouvu na srpen. Sepsali jsme návrh, pozor, po čtyřech návštěvách. V červnu, aniž by z Prahy poslali smlouvu, jsem dostal upomínku, že jsem dva měsíce v prodlení s roční platbou! Téměř dva tisíce. Veškerá domluva možná žádná, na tom jejich infu@uniqa trvali na svém, resp. se se mnou vůbec nebavili. Tak jsem zaplatil, a mám smlouvu na deset měsíců. Na pobočce ve Svitavách mně chtěla svoji chybu makléřka kompenzovat dvěma stovkami. Chybu udělá každý, ale že se nechtěli domluvit, smlouvu opravit, tak s nimi k výročnímu dni končím. Mám u nich čtyři smlouvy. Jak by asi vypadala komunikace kdyby měli něco plnit?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2016 13:11 | Vilcu

Mel je cirka 5 let spet zdravotní pojistku u Uniqa a když jsem zaplatil u doktora kvůli tomu ze ne meli s Uniqou smluv, tak mi ne vrátili peníze a jen duvody k tomu aby ne zaplatili. Takže jsem od nich odešel. MEl jsem pocit ze mne okradli. Ale ted má životní pojištění u České pojišťovny a stal se mi úraz,také to samé,furt hledají cestu aby mi nic neplatili,oni při podpisu smluv na slibují a pak když se to stane tak vam furt na říkají že na tom nemate nárok, že ve smluve to není...a.t.d.Takže na cestne slovo ne věřit,musí se přečíst cela ta kniha od nich,a to jsme v Evropě 21 st.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2016 17:13 | M. Kadlecová

Máme s manželem pojištění domácnosti / i s odpovědností pro způsobenou škodu/ u pojišťovny UNIQUA. Praskl nám v říjnu 2015 v bytě odpad a vytopili jsme vlastníky bytu pod námi. Nahlásili jsme s tím, že k události došlo v bytě. Pojišťovna však věc zhodnotila tak, že škodní událost se stala v domě /nikoliv v bytě/, takže náhrada škody z naší pojistky nám nevyplatí. Volala jsem tam, že udělali chybu, že došlo ke škodní události v bytě, slíbili provést opravu, což neudělali a vyzvali nás, že musíme napsat /pro jejich chybu/ přesto my reklamaci, což jsme byli nuceni provést. Poté tvrdili, že reklamaci neobdrželi, resp. že reklamaci odeslanou námi mailem neuznávají, Poslala jsem ji tedy datovými schránkami - oni na to, že datovými schránkami nekomunikují. Asi 10 x jsme to urgovali telefonicky /vytopený soused musí být anděl/, vždy přislíbí, že to dají do pořádku, avšak vůbec písemně nekomunikují. Poslední urgence dnes. Naprosto otřesné, všechny smlouvy jim vypovíme k datu dle smluv. Nikdy jsem se s něčím takovým nesetkala. Psala jsem stížnost na postup pojišťovny statutárnímu orgánu Uniqui - ani on neodepsal. Zuřící M. K.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2015 17:04 | ja

Uniqua je strasny ojeb. Okradli me cca o 30000 kc. pojisteny jsem byl cca 3 roky a kdyz se me stal uraz tak na me skouseli pojistovaci podvod. I kdyz jsem vse domouval s pracovnici uniqui takze pochybeni doslo na strane pojistovny. A ted ze strany klienta kde jsou ty zaznamy ktere udaje delaji pri rozohoru. Takze asi tak zaznam si ani nevytahli pac by me museli vratit pojistne id kdy tam jsem takze asi tak ted maji ode me vypoved a taky nikomu tuto pojistovnu nebudu doporucovat maximalne na pojistovaci podvody ktere oni propaci ale kdyz je klient poctivy tak te ojebou jak svina.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 10. 2015 20:47 | LG

Jak to dopadlo? Řeším ten samý problém. Děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2015 23:38 | Petr

Moje zkušenosti s cestovním pojištěním Uniqa. Naprostá katastrofa!! Zaplatil jsem si max co šlo včetně sportů. Samozřejmě jsem si hned zlomil nohu tak, že jsem musel na operaci. Ta v Řecku nepřipadala v úvahu. Letiště hned vedle, tak to bude pohoda řekl jsem si a ejhle. Volám na pojišťovnu co se mi stalo a místo aby jednali s nemocnicí, když já jsem se nemohl ani hýbat, tak mi furt akorát říkali. Pošlete nám lékařskou zprávu. Dostal jsem jí ručně napsanou na papíru A5 s razítkem nemocnice. Tu jsem ofotil a poslal. Napsané tam bylo zlomená noha a latinské názvy kostí. Pojišťovna chtěla fax.. ten jsem nakonec dohledal na internetu a poslal jsem jim to, protože si to nemohli dohledat sami. Někam něco poslali, ale nic se jim nevracelo. Na což chtěli abych to tam zařídil. To že ležím na lůžku je nezajímalo. Druhý den jsem ještě šel na CT, postarší doktor zřejmě primář mě varoval, že musím ihned na operaci. Což jsem opět volal pojišťovně. Pojišťovna zase nic a to jsem měl repatriaci v případě úrazu na 5mil. Triškáč by stál z Řecka 250 tisíc. to jsem měl ověřené. Povídali, že se mi ozvou do hodiny a stále nic. za 5 hodin stále nic. Volám a oni, že stále čekají na lékařskou zprávu. To už mě naštvalo, podepsal jsem reverz a poprosil jsem další Čechy o odvoz a ti mě za 22hodin odvezli zpět. Pojišťovna se ozvala za 4dny jak to se mnou vypadá. Na což jsem jim řekl, že stále čekám až si mě odvezou. Další kontakt byl za 7 dní a že tedy asi kontaktují nějakou pojišťovnu v Řecku :))) to už jsem jim řekl, že jsem zpět v ČR a po operaci. Tím to uzavřeli. Jelikož to má ale trvalé následky, tak to dávám k soudu!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2015 14:42 | Kate

Jak to tady tak čtu, tak by se měli někteří lidi nad sebou zamyslet. Opravdu si myslíte, že špatně napsaný variabilní symbol je chyba pojišťovny? Lidi zamyslete se, kontrolujte si co kam zadáváte a nekopejte kolem sebe za to, že VY jste se spletli. Jinak já jsem tam spokojená, všechno včas platim a nemam s ničim problém.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2014 13:14 | Markéta

Tahle pojišťovna mi už nesmí přes práh. V červenci jsem ukončila pojistnou smlouvu, řekli mi, že pokud bude potřeba něco doplatit, přijde mi to poštou. Potvrzení o ukončení mi přišlo v říjnu, nic o doplatku, a 19. prosince dopis od vymahačské spol. o úhradu dluhu včetně nákladů řízení na jednu nezaplacenou splátku????!!!! Bez jakékoli předchozí informace od Uniqa, že mám doplatit???? Banda zlodějů, nic jiného.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 11. 2014 21:18 | Milan

Pokud muzete tak se teto pojistovne vyhnete, jsou to nejvetsi smejdi a to jsem uzslysel od spousty lidi, vykladalo se to o pp ale tato hodne vycniva, papiry co chteli se jim poslaly uz 4x a porad si o ne pisi dokola, pak kdyz vse vyridite tak Vam reknou dalsi veci nebo pochybnosti a tak se uplna banalita vlece uz tri mesice a stale jsme na zacatku, vsichni co znam to vzdali uz po mesici a pul a uz toho mam take plne zuby, jsou to proste smejdi, dejte si pozor a vyberte si opravdu jakoukoli jinou jen tuhle ne.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2014 13:10 | Eva

Uniqa je naprostá katastrofa, centrála je v Praze, na zelené lince poskytují pouze obecné informace, čili NIC, na pobočce pouze uzavírají smlouvy, pokud se stane pojistná událost, vše vyřizuje likvidátor na centrále v Praze. Po dodání uplatněných nároků - odezva nic, sama se musím dotazovat, co a zda vůbec bylo uhrazeno. Takže jen na svůj dotaz zjistím, že něco nebylo. Likvidátora je možno kontaktovat pouze mailem, telefonem V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ, jelikož, jak sdělili na zelené lince, se musí na mé dotazy připravit. Není šance se dozvědět, kdo případ vlastně likviduje, odpovídají klidně tři lidé. KATASTROFA! Odmítají plnit, co mají ve všeobecných podmínkách...bude to asi ještě na delší jednání
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kováčik

podnikatel, Skrz.cz

David Marek

ekonom

Petr Kováčik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
David Marek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services