Diskuze - UNIQA pojišťovna, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 128 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 5/7
13. 3. 2017 14:10 | Honza
6. 3. 2017 8:45 | Martin
16. 2. 2017 19:54
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 11. 2016 1:05 | Martina
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 11. 2016 18:06 | Radovan Jiroušek
Jedna ze zpráv od Uniqy: na základě zdokumentovaného rozsahu a charakteru poškození čelního skla stanovil pojistitel skutečnou škodu ve výši nákladů na odstranění vzniklého poškození, tj. nákladů na opravu lokální čočky technologií scelení skla pryskyřicí. K opravě poškození dochází pomocí odsátí vzduchu z dutiny praskliny a jeho nahrazení speciální látkou, která disponuje indexem lomu světla stejným jako má automobilní sklo. Dojde tak k obnovení původní pevnosti a stability autoskla.
Navíc s původním originálním sklem má vozidlo větší zůstatkovou prodejní hodnotu. Vyloučí se riziko, že nalepením nového skla vzniknou netěsnosti a do vozidla bude zatékat a že při vyřezávání původního autoskla dojde k poškození karoserie nebo interiéru. Zmíněnou metodou lze opravit jakákoli dvouvrstvá čelní automobilová skla. Nezáleží na tom, zda se jedná o sklo čiré, tónované, vyhřívané, determální, akustické či reflexní. Po provedení opravy smluvním autoskloservisem pojistitele, obdrží klient/poškozený atestovou kartičku platnou pro STK, Policii ČR i pro ostatní pojišťovny a na provedenou opravu získá záruku. Legislativa EU vylučuje opravy dvouvrstvých autoskel v zorném poli řidiče – směrnice EHK č.43. Zorné pole řidiče však není plocha, kterou zabírají oba stěrače. Jedná se na místě řidiče o obdélník o šířce 29cm (14,5 cm od osy volantu) ohraničený nahoře a dole plochou, kterou zabírá stěrač. Technicky je v podstatě možné opravit prasklinu až do průměru 10 cm (5cm v poloměru). Prasklina pouze nesmí žádným koncem zasahovat do rámu autoskla a vstupní otvor (místo dopadu kamene – kráter) by neměl být větší než cca 5 mm. Opravy čelních skel dnes neposkytují jen specializované firmy, ale i autorizované servisy jednotlivých značek.
Vyjádření ke škodě ze dne 23.8.2016 bylo vystaveno na základě doložené dokumentace a doložených dokladů od obou účastníků události.
S pozdravem
Miroslava Hejduková Odbor likvidace škod z pojištění dopravních prostředků UNIQA pojišťovna a.s.
Následovalo však na základě předložených podkladů jsme provedli šetření škodné události výše uvedeného motorového vozidla. Šetření škodné události jsme dne 7.11.2016 odložili bez úhrady pojistného plnění z důvodu: Na základě uplatnění nároku na náhradu škody na skle vozidla, zahájil pojistitel, v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 168/1999 Sb. V platném znění, šetření škody. V průběhu šetření byly pojistitelem nashromážděny relevantní informace a dokumenty, vč. doplňujících dotazníků ze strany pojištěného a poškozeného. Na základě vyhodnocení zmíněné dokumentace bylo šetřením pojistitele, s ohledem na nesoulad poskytnutých informací, prokázáno, že v konkrétním případě nedošlo k naplnění podstaty pojistné události ve smyslu zákona č. 168/1999 Sb. v platném znění a pojistitel nárok na náhradu škody odkládá jako neprokázaný. Považujete-li za nezbytné sdělit pojistiteli další významné skutečnosti či informace, které by mohly nebo měly mít vliv na výsledek šetření, učiňte tak v písemné formě. V konkrétním případě je prokázáno tolik, že vozidla Citroen a Subaru jela dne 3.8.2016 za sebou, nikoliv objektivně prokázána skutečnost odlétnuvšího kamene od kol pojištěného vozidla a jeho úder do skla poškozeného vozidla. V Praze dne 7.11.2016 - Urválková + Žáček
Z toho asi pojišťovna usoudila, že jsem na hlavu padlý, to, co jsem viděl, to byla moje halucinace, atd, atd. Taková tvrzení se dotýkají mé cti, a takové jednání nemá nic společného se solidní pojišťovnou.
Závěr: s UNIQOU NIKDY, NIC.
7. 11. 2016 13:39 | P.A.
Z důvodu rizikového povolání a běžné pravidelné sportovní aktivity jsem si sjednala dle doporučení "UNIQA poradkyně" dlouhodobé úrazové pojištění. Poctivě jsem jej 4 roky platila, až nyní se mi stal drobný úraz bez potřeby hospitalizace, ale s rekonvalescencí minimálně 2 měsíce. Při žádosti o hlášení pojistné události z pojišťovny vypadla informace, že mám sice ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ, ale že se toto nevztahuje ani na bolestné, ale na dny rekonvalescence (denní plnění) a že mám nárok pouze na náhradu za hospitalizaci a trvalé následky. Světe div se...pak by se tento produkt ale neměl nazývat úrazovým pojištěním, když v případě běžného úrazu pojišťovna okamžitě odmítne jakoukoli svou účast či chybu. Pojistné podmínky jsem četla, ale to, že by se úrazová pojistka nevztahovala na bolestné při ÚRAZU by mě skutečně nenapadlo a další zmíněné složky jsem brala jako doplňkové služby. No nic, poučení do příště ... UNIQA NIKDY VÍCE !!!
13. 10. 2016 20:13 | Ladislav Hoza
26. 9. 2016 12:31 | kopretinka
13. 9. 2016 16:00
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 9. 2016 19:45 | Alexandr Petrov
31. 8. 2016 19:00 | Miloš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 3. 2016 13:11 | Vilcu
13. 1. 2016 17:13 | M. Kadlecová
1. 12. 2015 17:04 | ja
28. 10. 2015 20:47 | LG
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 23:38 | Petr
3. 2. 2015 14:42 | Kate
25. 12. 2014 13:14 | Markéta
22. 11. 2014 21:18 | Milan
26. 6. 2014 13:10 | Eva