Diskuze - AXA pojišťovna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 163 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 7/9
27. 3. 2018 21:35 | Pavel Maštálko
Rád bych se s Vámi podělil o zkušenost s pojišťovnu AXA. Tento komentář se týká především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
27. 3. 2018 20:17 | Pavel Maštálko
normálně na Facebooku moc věcí nesdílím, ale tentokrát vás chci požádat o sdílení. Jedná se o pojišťovnu AXA a týká se to především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
20. 3. 2018 16:42 | Habibi
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 3. 2018 16:36 | Habibi
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 3. 2018 7:43 | Kadla
4. 3. 2018 12:47 | Petra
Jako komplikace mám stále po x měsících, tedka mám fysio jednou týdně. Nesmím se ale rozčilovat, pak mám šílený migrény. Ale všem nedoporučuji!!!!!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 3. 2018 8:51 | Lucie
1. 3. 2018 16:53 | Michaela
28. 2. 2018 12:46 | Axauznikdy
21. 2. 2018 19:28 | Jenickova miroslava
5. 1. 2018 12:27 | Jan Kovanda
19. 12. 2017 17:39 | Petr
16. 12. 2017 4:32 | Petr Němec
14. 12. 2017 9:55 | Růžena
7. 12. 2017 21:40 | Tomáš
16. 11. 2017 19:16 | Lipták Frantisek
11. 11. 2017 21:00 | Tom
10. 10. 2017 13:04 | Honza
25. 9. 2017 12:54 | Vašek
14. 9. 2017 13:13 | Lucka