Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 163 komentářů)

27. 3. 2018 21:35 | Pavel Maštálko

Zdravím,
Rád bych se s Vámi podělil o zkušenost s pojišťovnu AXA. Tento komentář se týká především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2018 20:17 | Pavel Maštálko

Zdravím,
normálně na Facebooku moc věcí nesdílím, ale tentokrát vás chci požádat o sdílení. Jedná se o pojišťovnu AXA a týká se to především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2018 16:42 | Habibi

Vše máge sepsané v pojistných podmínkách...a kdyby bylo cestovní pojištění dělané na pobočce a ne přes internet daný zaměstnanec by Vám to rád sdělil...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 3. 2018 16:36 | Habibi

Peníze Vám pojišťovna nekrade,jen jste si začal/a posílat jinou částku a nebylo to nahlášené pojišťovně!Tudíž Vám jde 1.000kč na smlouvu a dalších 1.000kč máte v přeplatku!Nemám ráda lidi,kteří napíší jen polovinu a zbytek už ne!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2018 7:43 | Kadla

Pozor na důchodové spoření !!!! X-let tam posílám víc peněz, než mám na smlouvě proto, abych více naspořila dokud mohu. Nikdy jsem nekontrolovala roční výpisy - Potvrzení o platbách k daním - AŹ LETOS ... nestačila jsem se divit - celých 5 let započítávají pouze Kč 1000/měsíčně a kam se ztrácí několik let dalších Kč 1000/měsíčně jsem se úplně zhrozila.Po několika urgencích mailem mi pouze stroze sdělí, že se o vše musí žádat písemně, odepsali, poslali nové Potvrzení a stejně tam nebylo vše zahrnuto. Další písemná žádost, abych docílila všeho poslaného k zapsání na můj účet. NESKUTEČNÁ DRZOST A O SVÉ POSLANÉ PENÍZE MUSÍTE STÁLE JEN ŽÁDAT, ABY VÁM JE VŮBEC PŘIPSALI. TAKŽE KONTROLUJTE OPRAVDU VŠE, NEBO ZVOLTE JINOU POJIŠTOVNU, POKUD TO LZE.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 3. 2018 12:47 | Petra

Zařekla jsem se, že nebudu negativistická. Ale bohužel, silně nedoporučuji. Měla jsem silný otřes mozku v zahraničí, a naprosto amaterský přístup, chování. Místo toho, abych měla klid a měla bych snadnější průběh rekonvalescence. Přidělávali mi o to víc starostí. Bylo to absurdní drama, faktury za ambulanci a hospitalizaci v nemocnici jsem si musela zaplatit sama, pak mi to zpětně proplatila VZP. Jako že to nebyl malý peníz. Když jsem chtěla na kontrolu, že jsem stále trpěla bolestmi hlavy dva měsíce v kuse, motala se, vážně jsem se bála co se semnou děje. Nepomohli mi vůbec, pak jsem je ještě musela slyšet na telefonu jak se o mně baví, slečna na infolince nejspíš nevěděla, jak funguje přepojování. Vše jsem si pak naštěstí vyřídila přes přítele s jinou pojištovnou. Nepřeji nikomu to samé, co se mi stalo. Ta nejistota, jestli nemám nějaké vážnější komplikace, to amaterské chování, přístup, jak to vše natahovali, tolik stresu a bolesti. Ne, už nikdy více a všem silně nedoporučuji. Další paradox byl, když mi někde po měsíci odpověděli, že lekářskou zprávu mám v nizozemštině a že pan doktor tomu nerozumí!!! Prostě totální amaterismus! Připadala jsem si vážně jako kus hadru. Nejhorší bylo na všem to natahování a nejistota.
Jako komplikace mám stále po x měsících, tedka mám fysio jednou týdně. Nesmím se ale rozčilovat, pak mám šílený migrény. Ale všem nedoporučuji!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 3. 2018 8:51 | Lucie

Velice nerada se přidávám k negativním hodnocení pojišťovny AXA. Na podzim loňského roku byl můj syn na výletě se školou v Belgii. Při hře si zlomil ruku a byl ošetřen v nemocnici. Před necelými třemi měsíci mi přišla faktura na adresu a jméno mého nezletilého syna s částkou 226 euro (nemocniční poplatek za ošetření). Při snaze vyřizovat s pojišťovnou AXA úhradu je téměř nereálné. KAždý dnem mi narůstají úroky z prodlení a nynější částka k úhradě je 232 euro.....Komunikace s pojišťovnou a vyřizování pojistné události...VELMI, VELMI ŠPATNÉ!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 3. 2018 16:53 | Michaela

Bohuzel nedoporucuji se u nich pojistit do zahranici. Pojistka 4000 na cestu do Australie. Mela jsem zde otok hrtanu z klimatizace a musela jsem rychle navstivit pohotovost. Osetrili me a dali potvrzeni o platbe a leky. Bse jsem doma predlozila pojistovne a oni odmitaji vyplatit castku. Chteji i lekarskou zpravu a recepty a stale rikaji proc to nevyplati.Telefon stoji do Australie hodne a ma anglictina neni na urovni komunikace s nemocnici.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2018 12:46 | Axauznikdy

Nedoporučuji, nedoporučuji a ještě jednou nedoporučuji!!! Otřesná zkušenost, zaplatili jsme si nejdražší cestovní pojištění, primárně z důvodu úhrady léčebných výloh a zpoždění zavazadel, se kterým máme bohužel zkušenosti. Bylo nám řečeno, že pokud se zavazadlo zpozdí při cestě domů, nemáme nárok na úhradu, jelikož nám tím nevznikla škoda, prý máme věci doma a nepotřebujeme si nic kupovat. Protože úplně normálně máme doma dvacet kartáčků na zuby, hromady kosmetiky pro atopiky, léky a podobné "drobnosti". Paní na infolince byla nepříjemná a velice neprofesionální a s rozloučením "naskle" už jsme měli opravdu dost. Navíc máme zkušenosti z jiných pojištoven s proplacením těchto zpoždění, proto příště zvolíme opět Allianzku.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 2. 2018 19:28 | Jenickova miroslava

Mám také povinne ručení u axy a co mě každý rok rozčiluje i když nemám žádnou skodni událost tak mi každý rok zvyšují pojistné aniž by mi dali vědět proč to je o kolik procent tak o tom ani slovo nevím jestli je to takhle zákonem dane proste pošlou částku a vy platíte a nevíte proč a zač příští rok si najdu jinou pojišťovnu i za tu cenu ze částka bude stejná ale půjdu se ještě informovat na kontrolu české inspekce
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2018 12:27 | Jan Kovanda

Zdravím, S touto pojišťovnou jsem vyřizoval škodu po nehodě. Celý proces běží již více než měsíc. Když člověk zavolá na infolinku dělají ze mě debila a pokaždé obdržím jiné informace. Škoda je totální a tak člověk přišel o auto. Nejen že si za vlastní musím koupit nové ale ještě to ta pojišťovna zdržuje. 4x mi posunuli termín ukončení aukce. Sorry ale z tohohle bych blil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2017 17:39 | Petr

Dnes jsme poslali stiznost k ČNB na pojistovnu Axa Neskutecne chovani, lhani, prodluzovani likvidace, presne jak je poosano v duskuzi. Pridejte se se stiznistmi k ČNB i ostatni. Tato pojistovna nema na trhu co delat!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2017 4:32 | Petr Němec

Dobrý den, mám velmi špatnou zkušenost. Havárie auta, po dvou měsících stále ve stavu Likvidace. Komunikace žádná. Doporučuji se této pojišťovně vyhnout velkým obloukem.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 12. 2017 9:55 | Růžena

Axa jsou podvodníci!!!!přítel si zlomil nohu a podal žádost k plnění.3mesice jsme čekali na zálohové plnění aby měl z čeho žít a dočkal se místo původních 730kc/den téměř čtvrtiny.Pote okamžitě vypověděli smlouvu za nedoplatek v období kdy neměl ani z čeho žít, natož platit pojištění... které si mohli strhnout z plnění!!!tvrdili,že nám posílaly dopisy a nikdy žádné nepřišly.mel velice dramatický úraz a očekávaly trvalé následky tak raději zrušily smlouvu! Už nikdy víc axu a dávám k právníkovi na řešení!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2017 21:40 | Tomáš

Řešil jsem s nimi škodu z povinného ručení. Modlete se, aby do Vásnikdo nenarazil, kdo má pojišťovnu AXA. Nic Vám nedají, nebo Vás tak okradou že sami budete žasnout nad jejich chodváním. Doporučuji všem, kteří uvažují o pojištění od AXY, raději se této pojišťovně obloukem vyhněte. Nebo pokud způsobíte někomu škodu, např.z povinného ručení, mohlo by se stát, že Vám přijde rozbít ústa, jak bude nespokojen z řešením škodní události od AXI. Samotnému mě uhradily škodu na voze, takovou částkou, že nejsem schopen opravu provést v žádném servisu, natož u nějakého garážisty bez daně. AXA je naprostý dobytek, jedná se o nejhorší pojišťovnu na ČR trhu!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 11. 2017 19:16 | Lipták Frantisek

https://www.email.cz/download/k/Zs6Q0yaXVoikCCE-V3UAdN2Q2BHKQkUbKyzyxyzA8N8DLC1X3jabwZDHWkmcU2bVmd9yYYU/Lipt%C3%A1k%20vyrozum%C4%9Bn%C3%AD.pdf jsou levní ale taky nic nedostanete
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2017 21:00 | Tom

Negativní zkušenost, při pojistném plnění čekáte do maximální možného termínu (3 měsíce),aby vám pak sdělili, že nic nedostanete. Na emaily nikdo nereaguje, žádné potvrzení o přijetí pojistné události, žádná reakce na dotazy o stavu řízení. Nesmyslné podmínky, které jdou jasně proti klientům. Nejhorší pojišťovna ze všech. Vyhněte se ji největším obloukem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 10. 2017 13:04 | Honza

Nejhorší pojišťovna,bez jakéhokoliv udání důvodu mi zrušili povinné ručení a žádný dopis nebo vyrozumění ó tom,takže jsem jezdil skoro měsíc bez pojištěného auta s malým dítě těm.pani mi řekla že do dvou měsíců mají právo vypovědět.takze tuto záležitost budu řešit dále
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 9. 2017 12:54 | Vašek

Velká nespokojenost se službami od AXA. Nepříjemné jednání, odkazy na mejly, které trvají dlouho. Na vyplacení minimálního podílu je také času dost. AXA už nikdy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2017 13:13 | Lucka

Nejdebilnejsi pojistovna,zaplatili jsme si storno zajezdu.Na nej jsme z duvodu pracovni neschopnosti jet nemohli.Ale pracovni neschopenka jako duvod jim nestaci,nechapu co by jeste chteli?Axa je nejhorsi pojistovna a nedoporucuji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Sokol

advokát

Ivo Lukačovič

podnikatel, Seznam.cz

Tomáš Sokol
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Ivo Lukačovič
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services