Diskuze - Generali Česká pojišťovna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 263 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 8/14
20. 9. 2019 19:37 | Janis
17. 9. 2019 19:45 | Zdenek
12. 9. 2019 15:08 | Sylvie
10. 9. 2019 21:45 | Pepa
29. 8. 2019 18:15 | Ingrid Szabóová
5. 8. 2019 13:49 | Václav
20. 6. 2019 10:53 | Petr
6. 6. 2019 10:30 | Ivana
6. 6. 2019 8:52 | Bárta Jiří
19. 4. 2019 7:32
Nejprve bych vysvětlil danou situaci. Po mém krátkém působení v Generali jsem byl seznámen s tím, že musím dorovnat rezervní konto, tj. 8000 Kč. Ano, ve smlouvě o budoucí smlouvě tato částka je uvedena, takže jsem to respektoval. Ale chtěl jsem se informovat, za co mám tuto částku uhradit a zkrátka zjistit jaké jsou možnosti platby (zda jde rozdělit platbu na více splátek). V tento moment mi přišlo vhodné kontaktovat mého bývalého nadřízeného, což byl právě pan Bc. Filip Černý. Jeho prvotní reakce byla ve zkratce: ,,Aha, to musím vykomunikovat s centrálou". Je zarážející, že špičkový manažer obchodní skupiny Generali, mi nemůže poskytnout podrobnější informace. Ovšem pochopil jsem to, jsme jen lidi a nemůžeme vědět vše. Po týdnu jsem se mu připomínal, bez reakce. Uběhl další týden a pouze přišel strohý e-mail typu: Zatím nemám více informací, vypadá to, že je třeba to zaplatit, ale zkouším ještě jednu variantu. Tento e-mail mi byl odeslán 1.3.2019. Bohužel, jeho e-mail byl posledním a dále se mnou přestal komunikovat. Takže stále čekám na jeho vyjádření. Přijde Vám tato doba komunikace, tj. téměř dva měsíce, přiměřená?
Je to můj osobní názor, ale pochopil jsem z jeho strany neochotu tento problém řešit, minimálně mi podat informace o rezervním kontě a možnostech platby. Zkrátka, jakmile z toho nebude mít finanční profit, tak ho to nezajímá. To je smutné a alarmující pro budoucí klienty.
16. 3. 2019 8:03 | Jan Folprecht
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2019 8:00 | Jan Folprecht
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2019 7:58 | Jan Folprecht
14. 3. 2019 10:22
13. 3. 2019 15:04
12. 3. 2019 16:59 | Klient
4. 3. 2019 21:15 | j.pilný
14. 2. 2019 16:33 | Loder Karel
14. 2. 2019 16:32 | Loder Karel
25. 1. 2019 12:45 | Vlastimír