Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 263 komentářů)

22. 1. 2019 0:13 | Cipis

Znám toto jednání z vlastní skušenosti,sice né v tak hrozné situaci,ale když jsem chtěl od Generali odejít podnikly všechny kroky k tomu,včetně zapření odeslané výpovědi dva měsíce předem,abych jim zaplatil aspoň ještě jeden rok navíc.Takže teď mám dvě povinná ručení a doufám,že se nic nestane,protože si nedokážu představit ty výmluvy a tahanice o to,kdo škodu zaplatí.PROTO VAROVÁNÍ VŠEM,NIC SI NEZAČÍNEJTE Z GENERALI,a pokud půjdete koupit auto,nebo si budete chtít něco pojistit a budou vám nabízet pouze pojišťovnu GENERALI,tak raději jděte jinam s vědomím,že to bude jinde draší,ale ve výsledku na tom ušetříte peníze a hlaně nervy.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2019 12:27 | Shain

Uzavřel jsem smlouvu, která údajně vůbec nevznikla a zaplacené peníze mi zadržují už dva měsíce. A jediné co slyším je, že vše prošetřují...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2019 12:27 | Shain

Uzavřel jsem smlouvu, která údajně vůbec nevznikla a zaplacené peníze mi zadržují už dva měsíce. A jediné co slyším je, že vše prošetřují...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2018 15:41 | Mičech

Dejte si pozor na na úrazové pojištění hlavně řidiči kamionů úrazové pojištění se nevztahuje na pracovní úraz přičemž 90% nás řidičů si uzavírá pojištění hlavně na úraz v práci Co se týče dopravní nehody pád z návěsu zlomení nohy u nakládky a tady ta zasraná pojišťovna neplní ani zlomek toho co vám naslibují je to všechno v podmínkách pod kodama jsem doma po pracovním úrazu 120 dnů a postaral se týdnech mě všechno zamítli Je to banda zlodějů a zaměstnanci pojišťovny Generali prodávají produkty o kterých nic nevědí je to smutné ale je to tak od tady ty pojišťovny čím dál tím lépe platím měsíčně 13 50 Kč po dobu 10 let Teď se mi stal pracovní úraz a nedostanu od nich ani vindru ať mi takováhle pojišťovna políbí prdel!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2018 15:35 | Mičech

Dejte si pozor na na úrazové pojištění hlavně řidiči kamionů úrazové pojištění se nevztahuje na pracovní úraz přičemž 90% nás řidičů si uzavírá pojištění hlavně na úraz v práci Co se týče dopravní nehody pán z návěsu zlomení nohy u nakládky a tady ta zasraná pojišťovna neplní ani zlomek toho co vám naslibují je to všechno v podmínkách pod kodama jsem doma po pracovním úrazu 120 dnů a postaral se týdnech mě všechno zamítli Je to banda zlodějů a zaměstnanci pojišťovny Generali prodávají produkty o kterých nic nevědí je to smutné ale je to tak od tady ty pojišťovny čím dál tím lépe platím měsíčně 13 50 Kč po dobu 10 let Teď jsem místo a pracovní úraz a nedostanu od nich ani vindru ať mi takováhle pojišťovna políbí prdel!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 12. 2018 16:46 | Marek

Nikdy více, tuhle pojišťovnu nebrat!!!! Po měsíci po uzavření povinného ručení bez mého vědomí smlouvu zrušili a údajně mi poslali i dopis. Nijak jinak mně nekontaktovali, ani mejl, ani telefonát, ani SMS. Jelikož jsem ani já, klient, ani makléřka, zastupující pojišťovnu, nebyl nijak obeznámen se zrušením smlouvy, dále jsem z vesela platil čtvrtletně pojištění, které se mi po měsíci vrátilo zpět, jako pojistné plnění. V tu dobu jsem řešil pojistnou událost, bohužel s Generali, tudíž jsem to považoval za vyplácení pojistného plnění. Po šesti měsících přišel doporučený dopis z ČKP s doměřením pojistného za období nepojištěného vozidla, řádově 10000 Kč. Komunikace s Generali zmrzla na mrtvém bodě, páč oni si splnili svou povinnost, ČKP zase bez jakýchkoliv servítků požaduje zaplacení sankce. Takže milý kliente, plať.... Memí to moje první negativní zkušenost, ale určitě poslední, u téhle pojišťovny si nepojistím ani křečka..... Každopádně celou věc předám po novém roce právníkovi, uvidíme, snad budu úspěšný
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2018 19:11 | Ivana vinczeová

Generali je jnejhorší pojišťovna se kterou jsem se střetla. Již víc jak 3 roky odmítají proplatit pojistné. Když jsem se obrátila na soud, tak se vajádřili k maximálně 20% plnění. Prostě jedna katastrofa. Doporučuji jinou pojišťovnu , této se vyhnéte obloukem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2018 22:48 | Petr

Vážení dejte si pozor na investiční životní pojištění od Generali. Pokud si snížíte měsíční splátku a časem ji vrátíte na původně sjednanou hodnotu uvedenou ve smlouvě, pojišťovna tento krok bere jako navýšení pojištění a začne účtovat nové poplatky. Zároveň je vyplácena další provize zprostředkovateli za nic. Jedná se o neseriózní postup ze strany pojišťovny.
Odpověď manažera týmu klientské spokojenosti: Prvních 24 plateb pojistného po odečtení rizikového pojistného za pojištění trvalých následků úrazu jste zaplatil do počátečních jednotek. V průběhu pojištění jste snížil pojistné na 500 Kč měsíčně, což již nemělo vliv na počáteční jednotky (v té době byly již nakoupeny). Následně jste však pojistné navýšil na 1 000 Kč měsíčně (nejedná se o vrácení k prvotnímu pojistnému, nýbrž o navýšení pojistného) a z rozdílu mezi původním pojistným 500 Kč a navýšeným pojistným 1000 Kč musely být opět nakoupeny počáteční jednotky podle stejného principu jako v prvních dvou letech. Tento postup platí vždy při jakémkoliv navýšení pojistného.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 9. 2018 7:46 | Lukas

Generali živ pojištění = 14000,- ročně pro ně a žádné plnění pro lidi.Kdo přemýšlí o tom kde sjednat živ. Pojistku,tak generali nedoporučují.Me po měsíci na neschopence po "úrazu" napsali ze na nic nemám nárok a ze muzu uplatnit pojištění az po 3 letech od podpisu...lepší,dávat každý měsíc tisícovku do polštáře ,než jim ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2018 18:00 | Eve

Hledala jsem si práci a získala práci u Generali. Nejprve jsem musela zaplatit poplatek. 2000 Kč a projít testy, prošla jsem. Chování k zaměstnancům je šílené. Musíte pracovat v danou pracovní dobu, plat? Máte dle obchodů, co uděláte. Nedoporučuji. Chodíte na školení, kde vás učí, abyste strašili klienty: kdyby srkna Vám rozbila skla, kdyby Vám někdo ukradl auto, kdyby jste přišel o nohu, dostal rakovinu... Výdělky slibují velmi vysoké, ale pravda je někde jinde. V této práci neustále musíte obvolávat lidi a neustále jim vše možné vnucovat. Jste školeni a nuceni, že když si k Vám někdo přijde udělat POV (povinné ručení), musíte s ním probrat-kolik má dětí, jak je zdravý, zda chce šetřit... Rozebrat ho, abyste mu mohli vnutit dalších X pojištění. A kdyby náhodou někdo htěl pracovat pro Generali: Fix 15000 měsíčně po dobu 2 let-neřeknou ale, že musíte sjednat schůzky a udělat obchody za určitý obrat. A navíc udělat jedno životní pojištění každý měsíc. O ježdění na školení (cesty si hradíte sami a jezdíte po v podstatě celé ČR) ani nemluvě. Každé školení je jen vymývání mozku a o ničem, jelikož už Vás Váš manažer )zamestnavatel) naučil pracovat v daném programu, abyste mohli udělat kalkulaci na dané pojištění. Když někdo chce přepojistit pojištění auta-uděláte to, ale z toho Vám nepřijde ani koruna. V té práci nejste zaměstnanec, takže nemáte jisté peníze, sami si musíte platit zdravotní/sociální. Práci u Generali, Nebrat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2018 14:50 | Iva

Jen jsem pročítala recenze a snažila se najít dobrou pojišťovnu. Řídit se jen tím, co tu přečtu, tak se asi nepojistím nikde. Nicméně bych ráda přidala i jednu pozitivní zkušenost mého kolegy. Měl cestovní pojištění od Generali a zlomil si nohu na horách. Na tuto pojišťovnu teď nedá dopustit. Doletěl pro něj vrtulník zpět mu zařídili vlastní letadlo, celkové náklady šly takřka do milionu korun a vše šlo jako po másle. Prý i jednu nicneříkající ručně psanou účtenku mu proplatili..Chválí tuto zkušenost tak, že jsem plna očekávání stejných historek zašla i na tuto stránku a nic... Chápu, že každá pojišťovna je především obchodníkem a tedy zdráhá se zaplatit něco, co hradit nemusí, ale i pozitivní zkušenosti se najdou.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 8. 2018 14:21 | Lukáš Kružík

Nedá mně to, abych zde nezveřejnil svou zkušenost s vaším reprezentantem. V únoru tohoto roku jsem si na základě nabídky, kterou jsem dostal, uzavřel povinné ručení právě u Generali. Samostatný reprezentant, jak stojí na vizitce, se mně před uzavřením pojištění ptal, jak dlouho již platím pojistné (v měsících). Nevím, zda si tohle vůbec někdo dokáže pamatovat, ale já řekl, že tohle vážně nevím a zda může tohle zjistit a podle toho pojištění vykalkulovat. Že prý tohle není žádný problém. To, že bylo zadána maximální doba, mně už ale řečeno nebylo (ani o jakýchsi dvou registrech - teď už jsem chytřejší :-) ). Jistě, můj podpis je na konci smlouvy a tudíž jsem potvrdil, že těch 200 měsíců, co bylo zadáno souhlasí a že potvrzuji, že nebyl proveden přezkum dle ČKP. Pojistku jsem na místě zaplatil, díky bonusu byla celkem výhodná. Takže jsem odešel spokojený. Nu, v půlce června e-mail, že byl upraven bonus dle dat ČKP, 2 dny na to další e-mail, že vám od února dlužím částku xxx Kč. To je první věc, která mě nadzvedla. Já zaplatil částku, kterou jsem dostal v nabídce. Lépe by měla být formulována věta, že dle vámi provedeného přezkumu a úpravě bonusu v půlce června od vás očekáváme doplatek ve výši atd.... Osobně jsem opět jel ke své zprostředkovatelce, aby mně toto vysvětlila. Vzala si ode mě kontakt se slovy, ať rozhodne nic neplatím a že mně dá vědět, o co jde. Nikdo už se neozval, jen mně během měsíce přišla upomínka a ještě částka navýšená o vaše úkony na "vymáhání". Vážně už nemám náladu se potřetí kvůli jedné pojistce stavovat u vašeho zprostředkovatele - netuším, kdo mně zaplatí mé úkony (čas), které jsem kvůli povinnému ručení u vás musel absolvovat. Peníze jsem odeslal, ale je to poslední platba, kterou jsem ve prospěch Generali provedl. S prozákaznickým přístupem jsem se v tomhle případě neshledal (informace od zprostředkovatele, že může nastat změna v částce, informace o řešení případu, dodržení slibu...). A odkazy na vaše všeobecné obchodní podmínky? Ruku na srdce - Nedovedu si představit, že vám bude každý, kdo chce u vás uzavřít nějaké pojištění, sedět v kanceláři a číst 50 stran podmínek psaných velikostí písma max. 6. Počítám, že přečtení by trvalo celou dobu, co má kancelář otevřeno. Jistě, jsem nakonec ta osoba, co všechno odsouhlasila, se vším byla srozuměna a se vším souhlasí. Proto zákazníku zaplať, tady je Tvůj podpis! Mám prostě zkušenost navíc a tímto příspěvkem chci jen upozornit další z těch, co si budou chtít uzavřít povinné ručení u Generali, s čím se mohou setkat a na co při uzavírání povinného ručení dát pozor. Nemusí to být pravda, ale já celou věc beru tak, že šlo hlavně o to uzavřít smlouvu s tím, že případný nedoplatek po kontrole v ČKP bude muset klient stejně uhradit.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2018 19:28 | martin

nejhorši pojištovna kterou jsem videl mel sem nehodu neboural do mne zasranej cikan a ujel ja ho dojel nehlasil policajtum ty jednoznačne určili vinika cikana a pojištovna mi penize nedala to ted je to skoro 3mesice a nic se nedeje kdiž jim zavolam tak mi připada že jim to je totalne asi se budu muset přebarvit
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 8. 2018 6:26 | Jirka

Měl jsem úraz,po dvou měsících jsem odevzdal pojišťovně veškeré dokumenty a pojišťovna mi řekla že nemám nárok na denní odškodnění a To platím měsíčně 1816 kč. Měl jsem havárie, na hlavě řezané rány a vyloučeného palce u ruky kterou jsem měl v dlaze a pak i v sádře.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2018 9:13 | Zdeněk

Dobrý den, mám 2 zkušenosti s pojišťovnou Generali a obě katastrofální. První bylo havarijní pojištění. Po té, co jsem havarival s autem a bylo to označené za “totálku” jsem z pojišťovny téměř 3 měsíce lánal informace, kdy dostanu peníze z havarijního pojištění. Likvidátor události nebral telefony, neodpovídal na e-maily. Až když jsem se na centrálu vydal osobně a nechal si onoho likvidátora zavolat, se ledy hnuly a do týdne jsem měl peníze na účtě. Ponaučení: neztrácejte čas telefonováním, jděte ba centrálu hned. Druhou zkušeností bylo spořící životní pojištění, které jsem se pro jeho nevýhodnost rozhodl ukončit. Na přepážce mě vypovídající zaměstnanec Generali ujistil, že ihned po uplynutí 6ti týdenní výpovědní lhůty obdržím naspořenou částku (odkupné) na účet. Jelikož tato lhůta zasahovala pár dny do dalšího měsíce, ptal jsem se, zda-li musím i za tento měsíc zaplatit pojistné. Pracovník přepážky řekl, že nemusím. Když 6ti týdenní lhůta uplynula a peníze nepřicházely, začal jsem se o to zajímat. Operátorka na telefonní lince mi sdělila, že peníze obdržím až o měsíc později, že mě nejspíš zaměstnanec přepážky mylně informoval a navíc musím zaplatit i ono zmiňované pojistné. Když mi peníze konečně přišly, zjistil jsem, že částka je nejnže nižší, než mi bylo řečeno na přepážce při vypovídání smlouvy, ale samozřejmě v ní nebyly započteny ani ty dvě další pojistné, které jsem byl nucen ještě zaplatit. Ponaučení: neshednávejte se spořící životní pojištění s vidinou cílové částky, protože tu nikdy neuvidíte. Mám-li tedy zhodnotit své zkušenosti s pojišťovnou Generali, tak pokud se někdy bude demonstrovat za její zrušení, budu jedním z demonstrantů. Jsou to prospěcháři, kterým jde o vlastní zisk, nikoliv o spokojenost klientů.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2018 13:11 | Jirka

Všechno zlé je k něčemu dobré. Díky tomu ,že jste mi zrušily denní odškodné úrazu na syna(kdy měl více úrazů,já i dcera žádné), jsem si všiml ve výpisu ,že se mi začala strhávat rizika a poplatky (za rok 2017)přesahující výši vkladů(+13000kč pojistné, -15185kč rizika a poplatky). Proto jsem se rozhodl smlouvu zrušit! Bohužel hodnota smlouvy( odkupné ) nepokryje ani částku kterou budu muset vrátit na daních. Jsem zklamán a rozhodně si už nikdy neudělám Životní pojištění se spořením!!! . Beru to jako podvod, při sjednávání smlouvy mi bylo řečeno , že cca 50% půjde na úraz a 50% na spoření, které se bude ve fondech úročit. Už je mi jasné ,že bych dostal méně peněz než tam vložím, tak k čemu je to dobré? Sjednám si u konkurence "životko" bez spořeni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2018 10:55 | Jarka

Dobrý den, měla jsem životní pojištění včetně trvalých následků u dvou pojištoven, platila jsem roky 1000.- měsíčně u každé, abych byla krytá.Stal se mi velmi vážný úraz, přes rok léčení operace 3 měsíce Kladruby a mám trvalé následky. Od pojištovny Generali jsem dostala vyplacených 660.- korun a uznání pouze 0.33% >>výsměch<< a od jiné vyplacení 6.7% za to samé, tak posuďte sami. Všechny pojistky jsem zrušila, ale už je pozdě. Tak raději uvažte, zda se pojištění vůbec vyplatí, ale 100% ne u Generali pěkný den
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 2. 2018 14:41 | Barbora Sochorová

Dobry den, vskutku otresne jednani. Jen ryzuji penize z lidi, kdyz maji neco vyplatit chteji spousty papiru, na vse tricet dni. Nesjutecne tezce vybojovane penize a po dlouhe dobe, takove pojisteni je k nicemu. Chystam se je dat uz k soudu, do TV apod. Byli by na dliuho zde psat co jsem s nima zazila na neschopence a za jak dlouho proplatili hospitalizaci. Jak delaji blbce z lidi, ze mnozi starsi obcane, vazne nemocni lide v bezvedomi ci rakovinou apod. nemaji na tyto boje kondici, je myslim jasne. Financni poradce co je dohodi klientum dostanou statisice od pojistovny a ty co zas dohodi lidi temto poradcum take odmeny. Je to byznys a vsechno jsou to nechutni smejdi, hlavne si nahrabat a byt v teple.Lidi nenechme si srat uz na hlavu. Preji pokud mozno hezky den vsem pojistenym :)
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2017 18:00

Souhlasím podobná zkušenost likvidátorka podává nepravdivé údaje nepošle písemně rozpočet dohadování a vyhrožování jak na tureckém trhu Pozor na ně vše si ohlídat jinak vás oberou!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 8. 2017 17:55 | Petr

Neseriózní jednání,
při online sjednání cestovního pojištění se dozvíte jiné informace, než po uzavření smlouvy, kde je spousta výjimek. Při stornování pojistky jste odkázáni v 21. století na doporučený dopis na jejich centrálu, díky čemuž si mohou část ceny pojištění nechat...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Sýkora

podnikatel, Dobrý anděl

Jaroslav Starka

podnikatel, 1.FK Příbram

Petr Sýkora
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jaroslav Starka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services