Diskuze - Slavia pojišťovna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 7/7
Předchozí
Následující
11. 3. 2014 19:35 | aaamarketa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 3. 2014 7:30 | Miloš Meleg
7. 3. 2014 8:52 | Mira B.
25. 2. 2014 11:26 | Evženie
2. 2. 2014 17:36 | Ina
12. 12. 2013 13:36 | El
Moje auto bylo nabouráno klientkou této pojištovny. Oprava trvala týden, ovšem auto bylo v servisu zbytečně dalších 6 týdnů. Šlo o malou škodu cca 10 tisíc.
Já i autoservis jsme tam volali prakticky obden. Na linku se dá opravdu těžko dovolat, vždy čekáte a za to samozřejmě platíte. Pojišťovna nás neustále zásobovala neskutečnými výmluvami. První týden neřešili mou pojistnou událost vůbec. Reakcí na můj údiv nad touto skutečností bylo sdělení, že nemohou najít papíry, které jim tam poslal autoservis. Ať zavolám do autoservisu, ať jim zavolají, kde papíry jsou. To autoservis udělal obratem, ovšem úplně stejný scénář se opakoval ještě třikrát!
Přestože eventuelně všechny dokumenty nakonec našli, můj případ se nikam neposunul. Znovu jsem volala do pojišťovny, která teprve na můj dotaz, co se děje s mým případem, zjistila, že už vlastně všechny dokumenty mají. A tak je tedy teď pošlou likvidátorovi, což by se nestalo bez mé pobídky.
Po dalších deseti dnech bez odezvy mi bylo sděleno, že mi nemůžou ohledně případu poskytnout žádné informace, protože případ je u likvidátora. A na toho nemůžu dostat telefonický kontakt. Pouze emailovou adresu. Na email, který jsem mu poslala neodpověděl nikdy.
Při dalším ( opravdu netuší kolikátém) telefonátu s pojišťovnou je mi sděleno, že likvidátor má patnáct dnů na to, případ uzavřít. To se tedy stalo šestnáctý den a za stále se navyšujího se účtu za telefon se dozvídám, že případ jde do účtárny. Na šampaňské je ovšem stále brzy. Trvalo to dalších deset dní, než pojištovna fakturu skutečne uhradila. Skoro měsíc po její splatnosti.
Stěžovat si není kam, na jakéhokoliv nadřízeného vás na lince odmítají přepojit.
Nutno ještě podotknout, že šlo o firmní automobil, takže naší firmě 6 týdnů vznikala škoda. Stejně tak autoservisu, kde auto zabíralo 6 týdnů místo.
Co dodat...Nepodporujte, prosím, toto parazitující chování a nic si u Slavie nepojištujte!
9. 11. 2013 21:02 | mirek novák
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 7. 2013 21:29 | Otakar Roztočil
byl jsem poškozený a vše nárokoval na pojišťovně viníka. Ale moje vlastní pojišťovna SLAVIA po mě vymáhala něco co si měla nárokovat na pojišťovně viníka. Nejprve 1/2 roku po nehodě se probudila, poté co jsem zaslal všechny podklady o nehodě jsem obržel odpověď, že je vše v pořádku. Nyní po 2 letech se ozvali s předžalobní upomínkou. OPRAVDU "SKĚLÁ" Pojišťovna SLAVIA
13. 5. 2013 20:40 | Petr Černý
23. 11. 2010 9:46 | pavlína vlachová
10. 11. 2010 14:27 | karel
26. 7. 2010 12:17 | sarka novotná