Síť OMV představila novou „korporátní identitu“. Během následujících tří let ji nasadí zhruba na tisícovce čerpacích stanic v sedmi zemích – vedle Česka jde o Rakousko, Rumunsko, Maďarsko, Slovensko, Bulharsko a Srbsko.
„Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí komplexní inovovaná strategie značky a nový branding. Základním prvkem nového loga je ikonický symbol představující OMV jako společnost působící napříč oblastmi chemikálií, paliv a energií s výrazným zaměřením na udržitelnost a cirkulární ekonomiku,“ uvádí firma.
OMV je původem z Rakouska, kde dříve působila pod názvem ÖMV (Österreichische Mineralölverwaltung). První čerpací stanici v Česku otevřela v říjnu 1991 na dálnici D1 v Pávově. V roce 2005 v Česku posílila díky nákupu sítě Aral od skupiny BP.
Zdroj: OMV
Zdroj: OMV„Nová identita vychází z dědictví značky, vyjadřuje pokrok a vytyčuje cestu do budoucnosti. Barvy nového designu přitom navazují na původní odkaz a historii značky. Přizpůsobení základní barevné palety vytváří jasnější akcent a vyzařuje budoucí a moderní základ založený na digitální oblasti,“ vysvětluje firma.
„Hlavní náplní práce OMV Retail je udržovat lidi v pohybu. Přitom se snažíme předvídat budoucí potřeby a očekávání zákazníků a nabízet inovativní, udržitelná a digitální řešení. Nová identita naší značky a slogan ‚Forward for Good‘ zdůrazňují firemní strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou na budoucnost,“ říká Daniel Vasilache, Country Retail manager OMV Česká republika.
Viditelnou proměnou prošla v posledních letech také největší síť čerpacích stanic v Česku – bývalá Benzina se symbolem koníka. Nově nese název Orlen a logo orla symbolizující polského majitele. Polski Koncern Naftowy Orlen (PKN Orlen) byl od roku 2005 většinovým akcionářem české rafinérské skupiny Unipetrol, v roce 2018 se stal jejím jediným vlastníkem.
Sdílejte článek, než ho smažem