Za hodinu práce na svých vozech tu majitelé mechanikům zaplatí 1800 Kč, bez DPH. To platí u těch, kteří přijedou s vozem značky Maserati. Pokud jsou vlastníky vozu s logem Ferrari, musí přidat další čtyři stokoruny navrch.
"Je to dost, říká vedoucí servisu tuzemského zastoupení značek Ferrari a Maserati Aleš Záhořík. "Na druhou stranu, my majitelům garantujeme, že odtud jejich vůz odjede v bezvadném stavu a má stále svoji hodnotu," řekl redaktorovi deníku Aktuálně.cz muž, který má za sebou praxi mimo jiné i u značek Porsche a Lamborghini.
V novém areálu, který funguje teprve pár týdnů, je navíc k dispozici špičková diagnostická i opravárenská technika. Například vyvažovací stroj dokáže pomocí sonaru rozpoznat, že je uvnitř pláště vada a umí i rozhodnout, zda je poškození disku natolik vážné, že je nutná jeho výměna nebo bude stačit oprava.
Sdílejte článek, než ho smažem