Ani po dvou dnech, a zhruba třech stovkách kilometrů, které jsme strávili za volantem a na místě spolujezdce v novém Fordu Focusu nevíme, jak se nejnovější Ford bude chovat při přejezdech popraskaných a vytlučených českých a moravských silnic. Novinářské testovací jízdy s hatchbacky focus se totiž odehrávaly v Andalusii, na téměř dokonalých a navíc sluncem osvícených silnicích.
Přesto lze alespoň něco tušit. Protože se zpomalovacími retardéry ve městech se auto dokázalo vypořádat s noblesou - klidně, bezhlučně a bez zhoupnutí nebo naopak úderu do pozadí cestujících, lze tušit, že ani tento úkol nebude pro třetí generaci focusů neřešitelným problémem.
Nový Focus je zase o chloupek delší a širší. I proto v některých pasážích silnici a při prudkých změnách směru nepůsobí tak hravým dojmem jako minulá generace. Je to tak navzdory tomu, že hmotnost zůstala stejná.
Sdílejte článek, než ho smažem