Praha - Nízké poplatky mají internetové mBank v Česku i nadále přivádět klienty. Do tří let bych jich mělo být dalších několik set tisíc. Banka také letos nejspíš zprovozní i některé dlouho slibované produkty.
Nejnovější cíle, které si do roku 2014 stanovila, představila internetová mBank tento týden.
"Chceme, aby se mBank do tří let stala pro naše klienty také bankou první volby a zařadila se svým počtem klientů mezi pětici největších tuzemských bankovních domů pro retailové klienty," uvedl generální ředitel mBank v Česku Janusz Mieloszyk.
Noví klienti by měli podle něj do mBank v nadcházejících letech přijít od konkurence především kvůli dlouhodobě nízkým či nulovým poplatkům za bankovní služby. V nejbližší době by se také měl zprovoznit takzvaný „click on" scénář, tedy sjednávání produktů výhradně přes online.#infobox
Sdílejte článek, než ho smažem