Praha - Frontální útok nových - elektronických - médií, ale také třeba neutichající debaty o změnách DPH předurčují atmosféru největšího veletrhu firem podnikajících v tisku, reklamě, marketingu a vydavatelském průmyslu. Proběhne od středy 23. do pátku 25. března na Výstavišti Praha v Holešovicích.
Zatímco v minulosti se veletrh Reklama / Polygraf soustředil hlavně na produkční odborná témata, letos poprvé v programu z velké části bude řešit obchodní a ekonomické otazníky vydavatelského podnikání.
"Chceme se věnovat tématům, která nyní řeší vydavatelská, nakladatelská a marketingová branže. Nelze všechny akce vyjmenovat, tak bych rád zmínil alespoň konference o klasickém a elektronickém publikování knih a časopisů a o perspektivách digitálního a ofsetového tisku," řekl Zdeněk Sobota z pořadatelské firmy M.I.P. Ta v minulosti organizovala pražský veletrh Média.
Sdílejte článek, než ho smažem