Praha - Nedávno zveřejněná statistika agentury NPD Group o mírném poklesu tržeb herního průmyslu v minulém roce je jen "optický klam". Výrobcům her může závidět i Hollywood.
Agentura totiž počítala pouze fyzicky prodané hry, ale objem herního průmyslu výrazně roste.
Pod křídly vydavatelského domu Activision vyšlo minulý rok očekávané pokračování herní série Call of Duty: Black Ops. Za prvních 24 hodin si tuto akční střílečku koupilo přes sedm milionů lidí. Titul vydělal miliardu dolarů za pouhých 42 dní.
Primitivní zahrádka vyrobila multimilionáře
Hodnotit statistická data herního průmyslu je velmi komplikované, protože vedle herního hardwaru, jako jsou konzole nebo ovladače, existují desítky prodejních modelů zábavního softwaru. Tato pestrost způsobů, jak generovat zisky, je jedním z důvodů úspěchu tohoto odvětví jako celku.
Sdílejte článek, než ho smažem