Praha - Přestože firmy vkládají do společenské odpovědnosti čím dál tím více finančních prostředků a věnují ji i více pozornosti, neumí tyto aktivity příliš komunikovat.
A mnohdy také tyto projekty nejsou v přímém napojení na aktivity společnosti. Pokud se jí podaří do CSR integrovat tyto dva faktory, zisky mohou jít raketově nahoru.
Odhaduje se, že CSR může tvořit až 25 % celkové image a reputace firem u zákazníků. Ve většině firem to primárně zajímá CSR specialisty, management a investory. Marketéři se tím zatím bohužel tolik nezaobírají. Nicméně situace se pozvolna mění.
Když v roce 2008 uváděla společnost Häagen-Dazs na trh svoji novou vanilkovo-medovou zmrzlinu, přemýšlela, s jakou přidanou hodnotou vytvořit kampaň. Zkoumáním souvislostí zjistili, že jedním z negativních aspektů změn životního prostředí je zásadní úbytek včel.
Sdílejte článek, než ho smažem