Brno - Největší potravinářská firma na světě, švýcarský koncern Nestlé, zvítězila ve sporu o název jedné z nejslavnějších čokoládových tyčinek Kit Kat, který pět let vede s živnostnicí ze severu Moravy Marcelou Vinceovou.
Vinceová tak přijde o možnost vlastnit chráněnou značku King Tat, o jejíž registraci pro své čokoládové výrobky požádala český Úřad průmyslového vlastnictví už v roce 2006.
Nestlé u soudu uspělo s námitkami, které upozorňovaly na příliš velkou podobnost mezi oběma názvy. České podnikatelce jde užitím prakticky stejných písmen jen o snahu co nejvíc využít světové proslulosti značky tyčinek Kit Kat, tvrdí koncern Nestlé a se svým názorem nakonec uspěl.
Značka, kterou zná každý
Kit Kat je jedna z nejcennějších značek čokoládového výrobku na světě. Nestlé tyčinku vyrábí ve 21 zemích světa. Jenom ve Velké Británii se prodá miliarda tyčinek za rok. Slogan spojený s tyčinkami - Dej si pauzu, dej si Kit Kat - patří mezi nejznámější reklamní spoty v Česku.
Sdílejte článek, než ho smažem