Praha/Brno - Slavnostní vyhlášení letošních Sexistických prasáteček, tedy anticeny o nejsexističtější reklamu, se chystá až v úterý večer, vítěze jednotlivých kategorii v hlasování veřejnosti znají čtenáři Aktuálně.cz od konce října.
Nyní je odkryto poslední tajemství - vítěz podle odborné poroty. Ta vybírala bez omezení kategoriemi tři nejsexističtější reklamy ze všech nominovaných. Za vítěze zvolili odborníci reklamu brněnského pivního šenku Čtyři růže (Milé dívky a ženy, máte problémy s nadváhou? Ošklivou pleť? Řídké vlasy? Přijďte k nám, je tu šero a všichni jsme ožralí). Na druhém místě skončila reklama Budějovického Budvaru a na třetím reklama na lešení firmy Q8.
Na stránkách internetového deníku Aktuálně.cz hlasovala veřejnost, která udělila cenu celkem ve třech kategoriích. Lidé v hlasování od 10. do 25. října poslali celkem 10 531 hlasů.
V kategorii "Ženy jako části těla" rozdalili lidé nejvíce hlasů, celkem 5 076. Jednoznačně nejvíc hlasů dostala reklama společnosti Avos se sloganem "Postavíme vám ho". S celkovým počtem 1575 hlasů jich získala 31,03 % v kategorii. Druhé místo obsadila reklama Bílinské kyselky s 906 hlasy a třetí reklama MPL Kauf s 646 hlasy.
Sdílejte článek, než ho smažem