Omezovač chvění na vstřikovací vedení paliva dostanou motory 2,0 TDI, které koncern Volkswagen montuje i do vozů Audi, Seat a Škoda.
Majitelé vozů, kterých je po celém světě 300 000, dostanou dopis s výzvou k návštěvě servisů. Důvodem svolávací akce, o které jako první informoval server Autobild.de, jsou možné úniky nafty kvůli prasklinám na vstřikovacím potrubí.
Volkswagen při vyšetřování příčin zjištěných úniků, které obvykle majitel vozu s tímto motorem zjistí díky zápachu v motorovém prostoru přišel na to, že jeden z dodavatelů trubek pro palivové vedení trubky z vnější strany brousil, čemuž nasvědčují rýhy na povrchu. Při provozu pak, zejména kvůli rezonančnímu chvění, které nastává během regenerace filtru pevných částic, může po delší době dojít k popraskání vstřikovacího vedení.
Jde o motory, které byly vyráběna v letech 2009 až 2012. V samotném Německu se problém týká 105 tisíc vozů automobilky Volkswagen, konkrétně jde o modely Eos, Golf, Jetta, Passat, Tiguan a T5.
Sdílejte článek, než ho smažem