Washington - Učte se od rapperů, vzkazuje americký investor Ben Horowitz podnikatelům. Hodně textů totiž pojednává o tom, jak dělat byznys a jak obstát v konkurenci. Ale také o tom, jak snést slávu a správně jednat s lidmi.
"Když přijde řada na velká rozhodnutí, cit pro věc je důležitější než logické myšlení," komentuje spoluzakladatel společnosti Andreessen Horowitz, která drží v podnicích jako Groupon nebo Skype desítky milionů dolarů.
Rap je více než kokain
Samotný Horowitz se kromě kapitálového fondu věnuje i hip hopu. Jak mu tento koníček pomohl k zásadním obchodním rozhodnutím, uvádí na svém blogu.
"Ve všech učebnicích managementu najdete něco ve stylu: Teď si nastavíte cíle, pak vyrobíte potřebné grafy. To je ale ta jednodušší část," uvádí investor pro list the New York Times. Rapové texty mu prý ale přináší inspiraci, pokud chce jasně a srozumitelně formulovat své myšlenky.
Sdílejte článek, než ho smažem