Londýn/Praha - Jak donutit podřízené, aby se věnovali své činnosti a dělali ji navíc s nadšením? Vytvořit v nich dojem, že se namísto práci věnují zábavě. Hry využívají firmy stále častěji - k motivaci zaměstnanců i k získání nových zákazníků.
Anglicky se aplikace her v neherním prostředí označuje jako "gamification", Češi si termín přizpůsobili, a tak vznikla gamifikace.
"S využíváním her se setkáte na více a více pracovištích po celém světě. Hry zde slouží ke vzdělávání, motivaci a inspiraci," uvádí BBC.
Z tělocvičny k počítači
Pravidelné běhání okolo stolu. Hraní her na počítači. Takto vypadá gamifikace na pracovišti. Na tom, zda hráči potřebují tenisky a nebo počítač s nejvychytanějšími aplikacemi, nezáleží, důležitější je princip. Ten totiž zůstává stejný.
Sdílejte článek, než ho smažem