Praha - Největší světový výrobce jogurtů, společnost Danone, mění v českých obchodech strategii při prodeji jednoho ze svých nejoblíbenějších produktů, jogurtů Activia.
Lidé si už nemohou koupit pouze jeden jogurt a musí si vzít do svých nákupních košíků celé balení výrobku - tedy dva, šest nebo dvanáct jogurtů Activia.
Firmu k tomuto neobvyklému kroku vedlo dlouhodobé sledování chování spotřebitelů v obchodech.
Activia patří mezi nejprodávanější jogurty v Česku, Danone má celkově na trhu zhruba třetinový podíl. Za měsíc se v tuzemsku prodají jogurty za přibližně tři sta milionů korun.
Není to diskriminace
Podle České obchodní inspekce společnost Danone tímto omezením nijak nediskriminuje zákazníky, kteří by si chtěli koupit jenom jeden jogurt.
"Žádný právní předpis takový prodej nyní nezakazuje. Je na spotřebitelích, aby si zvolili, zda si koupí balení o více kusech nebo jednotlivé
…
Sdílejte článek, než ho smažem