Praha - Česká spořitelna už pro své nejbohatší klienty nebude Českou spořitelnou, ale začne používat název své mateřské společnosti Erste.
Společnost mění značku takzvaného prémiového bankovnictví, určeného lidem, jimž spravuje majetek v hodnotě minimálně milion korun nebo kterým měsíčně na účet přichází alespoň 100 tisíc korun.
Bohatým klientům podle zjištění banky nevyhovovalo spojení s Českou spořitelnou, byť od běžného retailu byla služba odlišena značkou ČS Premier. Tu spořitelna používala od roku 2010, kdy převzala klienty tuzemské sítě banky HSBC, která z českého retailového trhu odešla.
Nejbonitnější klienty začíná největší tuzemská banka nově oslovovat značkou Erste Premier.
Bankovní Lexus
Podle obchodního ředitele Jiřího Zelinky jde o stejný princip, jako když výrobce aut Toyota odlišuje své luxusní vozy značkou Lexus. "Bohatí prostě nechtějí být spojováni s masou,"
…
Sdílejte článek, než ho smažem