Praha - Více než šest set studentů z pěti evropských zemí si hrálo šest týdnů na manažery obchodního řetězce. V rámci virtuální hry Tesco Business Game měli na starost rozpočet, objednávky zboží, ale také boj s nejasnými pravidly a špatnou komunikací s organizátory.
Hru vyzkoušela i redaktorka online deníku Aktuálně.cz společně se dvěma kolegy z Vysoké školy ekonomické. Zde je její reportáž.
Vzorečky ze školy nepomohly
Do soutěže, odehrávající se v anglickém jazyce, jsme vytvořili tým nazvaný Sto slonů.
Osmnáct dvoudenních kol nám pomohlo zjistit několik věcí. Především že práce manažera v obchodě je nevyzpytatelná a nikdy přesně nespočítáte, zda vám objednané výrobky skutečnědorazí nebo co a za kolik zákazníci vlastně chtějí.
Zvítězil tým, který dosáhl největší tržní hodnoty firmy. Ten náš nakonec skončil devátý mezi 39 přihlášenými účastníky z Česka.
Hned na začátku si
…
Sdílejte článek, než ho smažem