Brno - Jeden z největších světových výrobců jídla pro děti, společnost Hipp, změní po tlaku spotřebitelů recepturu svých čajů pro malé děti.
Ve výrobku, který byl v Německu v anketě vybrán sto třiceti tisíci lidmi za nejhorší reklamní lež výrobců potravin a nápojů, tak už nebude přidaný cukr. Receptura výrobku se změní pro všechny země, tedy i pro Česko, kde firma ovládá asi deset procent trhu s jídlem a nápoji pro malé děti.
V Česku přitom firma doporučuje pití čaje už do čtyř měsíců dítěte, v Německu od jednoho roku.
Hipp je tak první firma, která změnou receptury reaguje na zjištění vlivné německé spotřebitelské organizace Foodwatch, která se zaměřuje právě na klamání spotřebitelů a nepravdivé reklamní výroky.
Dvě a půl kostky cukru
Za výrobky, které v reklamě nejvíc podvádějí zákazníky, tak už kromě čajů Hipp byly v minulých letech vyhlášeny mléčné řezy od Ferrera,
…
Sdílejte článek, než ho smažem