Praha - Když si na vás za rok stěžuje dvakrát tolik lidí co vloni, dělali jste nejspíš něco špatně. Právě to se přitom stalo státnímu podniku Česká pošta. Vyplývá to ze zprávy Českého telekomunikačního úřadu o činnosti pošty za rok 2011.
Vedle známých výtek přibyly ve výčtu loňských stížností dvě novinky týkající se dodání zásilek: Jednak kvůli zpoždění balíků z a do ciziny, jednak kvůli e-mailům či SMS, kterými pošta oznamuje, že adresáty nezastihla doma, přestože v křesle právě čekají na balík.
Počet vyřízených stížností k Českému telekomunikačnímu úřadu tak i díky tomu vloni meziročně vzrostl o více než 99 procent, když se z předloňských 136 vyhoupnul na 271. Za velkou část chyb v dodání si přitom Česká pošta může sama.
ČTÚ: Pošta se zlepšila, ale ne dost
Sledovat, jak si Česká pošta vede, je důležité nejen pro zákazníka, ale i pro daňového poplatníka. Podnik,
…
Sdílejte článek, než ho smažem