Praha - Nový věrnostní program Extra výhody spustí od 3. září mobilní operátor Telefónica O2. Zákazníci mohou ušetřit například při nákupu jízdenek, sportovního zboží nebo vstupenek na koncerty.
V nabídce je třeba korunová sleva na každý litr benzinu či nafty, až 30% sleva na exkurzi po letišti nebo druhý lístek zdarma ke každé zakoupené vstupence do kina.
Akční tarify a volné minuty už totiž podle zástupců firmy příliš nelákají a zákazníci na ně nereagují tak jako před deseti lety. Musí se jim proto nabídnout něco "hmotného".
Pozadu ale nezůstávají ani konkurenti.
"Zaujmout zákazníky je stále těžší," souhlasí také Adéla Konopková z tiskového oddělení konkurenčního operátora Vodafone. Řešením jsou podle ní jasné a srozumitelné nabídky.
Žádný z telefonních operátorů přitom dárky pro zákazníky nedotuje. Partnerské společnosti je poskytují zdarma, protože si od benefitů slibují
…
Sdílejte článek, než ho smažem