Praha - Ústup České spořitelny od její tradiční značky pokračuje. Od 22. října začne poskytovat služby pro firemní klienty pod značkou Erste Corporate Banking.
"Česká spořitelna je dlouhodobě vnímána jako retailová banka. Firmy, které nejsou našimi klienty, si na nás nevzpomenou, když potřebují bankovní služby," vysvětluje marketingový ředitel České spořitelny Daniel Šturm.
Spořitelně sice patří třetí místo na trhu služeb pro korporátní klienty, ale oproti jedničce a dvojce v tomto segmentu - Komerční bance a Československé obchodní bance - to nevyplývá přímo z jejího názvu.
"Potenciální firemní klienti se neztotožňují se značkou Česká spořitelna, pro většinu jde tedy o nevyhovující značku," dodává Šturm.
Už v květnu začala Česká spořitelna používat název své mateřské společnosti Erste pro privátní bankovnictví, tedy pro nejbohatší klienty.
V praxi se nic nemění
Pro stávající
…
Sdílejte článek, než ho smažem