Praha - Nástup smartphonů udělal z internetového bankovnictví zastaralou statickou aplikaci. Boj o klienty teď vyhrají banky, které rychle zareagují na trend "iPadizace".
To je hlavní trend, který pro příští rok očekává Jan Lamser, člen představenstva ČSOB, který je vrchním ředitelem banky pro masový trh a současně šéfem Poštovní spořitelny.
Orientace nových bank jen na nízkou cenu a základní produkty je podle Lamsera slepou uličkou, stejně jako snaha některých konkurentů o přílišnou segmentaci klientů.
Ve druhé části rozhovoru se mimo jiné vrací i k neúspěšné službě Televizní banka nebo hodnotí přístup státu k rozvoji e-governmentu v Česku.
Aktuálně.cz: V ČSOB jste oficiálně "vrchním ředitelem pro masový trh". Jaké hlavní trendy tedy na masovém trhu čekáte v příštím roce - poté, co na něj v předchozích dvou a půl letech vstoupily čtyři nové banky?
Jan Lamser: Tak tím zásadním trendem
…
Sdílejte článek, než ho smažem