Praha - Současná krize v automobilovém průmyslu ještě zdaleka nekončí. Už nyní je ale možné říci, že vítězně z ní vyjdou zcela jiné značky než z té minulé.
Zatímco v krizi před třemi lety posílili svoji pozici výrobci levných automobilů, nyní naopak stoupají v žebříčcích prodejů ti nejdražší. V jejich autosalonech jen stěží najdete vůz, který by stál výrazně méně než milion korun.
Ukazují to hospodářské výsledky tří nejvýznamnějších výrobců této kategorie vozů, tedy německých značek Audi, BMW a Mercedes-Benz.
Audi a BMW rostou o víc než desetinu
Stále největším producentem luxusních aut na světě je automobilka BMW, i když se ji o tento post snaží oba konkurenti usilovně připravit. V loňském roce zvýšila prodej o 10,6 procenta na rekordních 1,845 milionu vozů. S růstem počítá také letos.
"Do nového roku jsme vstoupili s příznivým trendem a navzdory přetrvávajícím problémům na
…
Sdílejte článek, než ho smažem