Praha/Břeclav - Pivovar Heineken má zájem o nádražní restaurace Českých drah. Ty velké ve větších městech chce využít pro svůj nový gastronomický koncept Lokál.ka, napsal deník Insider v pátečním čísle.
První nádražní hospodu s interiérem stylizovaným do podoby vlaku otevřel Heineken v Břeclavi. "Rádi bychom v tomto projektu pokračovali. Momentálně sice nemáme v realizaci žádnou další nádražní hospodu, ale jen proto, že jsme zatím nezískali další vhodný volný prostor. Do budoucna nás nádraží zajímají, a pokud se břeclavský pilotní projekt osvědčí, rádi bychom Lokál.ky rozšiřovali do větší sítě," cituje Insider manažera rozvojových projektů Heinekenu Ladislava Pospíšila.
Nádražní Lokál.ka je náročná na prostor a hodí se pouze do větších nádražních budov. "Potřebujeme minimálně 350 metrů čtverečných, raději ale 500," uvedl Pospíšil.
Lokál.ka je v pořadí druhý tuzemský
…
Sdílejte článek, než ho smažem