Praha - Až na sto obchodů ze současných 63 chce do tří let rozšířit svou síť v Česku společnost CCC, která nyní soupeří s firmou Humanic o třetí pozici na trhu. Řetězec nyní míří i do menších měst s dvaceti až třiceti tisíci obyvateli.
Pro původem polský řetězec bylo Česko v roce 2005 prvním pokusem o úspěch v zahraničí. Loni pak vstoupil i na Slovensko, působí také v Maďarsku, Rumunsku, Pobaltí nebo Rusku.
"Během několika měsíců máme v plánu otevřít první prodejny i v západních zemích, nejprve se chystáme do Rakouska," říká v rozhovoru pro online deník Aktuálně.cz jednatel české pobočky CCC Roman Puchala.
Aktuálně.cz: Podařilo se vám loni v Česku překonat tržby za rok 2011?
Roman Puchala: Vzhledem k tomu, že je naše společnost kótovaná na varšavské burze, nemůžeme zatím před oficiálním zveřejněním výsledků hospodaření sdělit přesná čísla. Nicméně očekáváme tržby
…
Sdílejte článek, než ho smažem