Atlanta - Největší světový producent nealkoholických nápojů, společnost Coca Cola, se rozhodl bojovat s obezitou ve všech zemích, kde se jeho výrobky prodávají.
Firma, která je kritiky považována právě za jeden ze symbolů obezity především u dětí, ve čtvrtek oznámila čtyři celosvětové závazky. Podle vedení společnosti přispějí k tomu, aby lidé byli zdravější. Obezitu firma označila za nejvážnější zdravotní problém dneška.
Coca Cola chce lidem nabízet nízkokalorické nebo nekalorické nápoje, na etiketách nápojů zpřehlední údaje o energetických hodnotách a chce také podporovat sportovní aktivity ve všech zemích, kde působí.
„Budeme provádět odpovědný marketing včetně celosvětového zákazu marketingu cíleného na děti do 12 let," uvedla firma v prohlášení.
Plány na boj s obezitou představila společnost při příležitosti 127. výročí vzniku značky Coca-Cola. Zavázala se, že na stránce
…
Sdílejte článek, než ho smažem