Praha - Televizní reklamní kampaň, kterou čtyři měsíce po startu hlavní části důchodové reformy spouští vláda, se ve snaze nalákat co nejvíc lidí do nového spořícího pilíře vyhýbá podstatné části pravdy. Dopouští se tak zavádějící reklamy, kterou například u propagace komerčních spotřebitelských úvěrů zakazuje.
Takzvaný druhý pilíř penzijního systému propagují od pondělního rána půlminutové spoty s Janem Antonínem Duchoslavem v hlavní roli. "Odkládejte si na důchod třeba 500 korun měsíčně a stát vám přidá 750 korun, prostě jedenapůlkrát tolik."
Takové je hlavní poselství reklamy, která končí upozorněním, že lidé starší 35 let mají možnost vstoupit do nových fondů jen do konce prvního pololetí letošního roku.
Televizní reklama na druhý pilíř, kterou si objednala vláda Petra Nečase, se tak chová stejně jako mnoho reklam propagující běžné spotřební zboží. Vyzdvihuje
…
Sdílejte článek, než ho smažem