Berlín - Donata Hopfenová měla poslední dva roky jeden zásadní úkol: přimět čtenáře německého Bildu, aby za zprávy na internetu začali platit. Proto nemohla v noci na dnešek dospat - finále celé operace totiž propuklo, popisuje ve středečním vydání (také placený) deník Insider.
Ještě v roce 2007 prodával německý bulvární Bild více jak 3,5 milionu výtisků denně. Dnes prodává zhruba o milion méně. Jemná blondýnka s modrýma očima Hopfenová připravila mediální revoluci, která má vydavatelství Axel Springer (patří mu Bild) přinést další příjmy a německé čtenáře naučit platit za něco, co dosud bylo zadarmo. "Dva roky jsme pracovali na tom, aby vše klaplo maximálně jednoduše. Třídili jsme redakční obsah, řešili technické věci a především pracovali na tom, aby nabídka byla přehledná. To nejtěžší však bylo přesvědčit novináře o tom, že oni sami musí rozhodnout o tom, co bude zpoplatněné a co
…
Sdílejte článek, než ho smažem