Brno - Hobbymarket Hornbach s definitivní platností prohrál spor se svým konkurentem, řetězcem OBI, týkající se porovnání cen obou obchodů. Rozhodnutí Nejvyššího soudu může být návodem i pro další obchodníky, kteří používají nebo zvažují podobnou reklamní kampaň, jakou použil právě Hornbach.
Hornbach před třemi lety zahájil reklamní akci, při níž u některých výrobků nabídl lidem slevu. Konkrétně sliboval o dorovnání ceny a navíc desetiprocentní slevu, pokud lidé doloží, že stejný výrobek levněji nabízí konkurenční hobbymarkety jako OBI, Baumax či Bauhaus. Fakt, že jde o identický výrobek, měly potvrzovat shodné čárové kódy. U části výrobků pak Hornbach přímo v kampani porovnával ceny s OBI.
Nejvyšší soud nyní potvrdil, že tato akce Hornbachu byla nekalou soutěží. Navíc naplnila i skutkovou podstatu klamavé reklamy. Soudci také odmítli řízení přerušit a obrátit se na Evropský soudní
…
Sdílejte článek, než ho smažem