Praha - Virtuální operátoři sice zvýšili konkurenci na trhu a přispěli k rozšíření nabídky levného volání či SMS, ale jejich obchodní podmínky jsou pro zákazníky stejně nepřehledné a nesrozumitelné jako u trojice klasických operátorů. Upozorňuje na to spotřebitelský časopis dTest.
Vedle dlouhých všeobecných obchodních podmínek upozorňuje dTest i na různé nesrovnalosti.
"K některým nabídkám Air Mobile, prezentovaným na stránkách operátora U:fon, nelze dohledat podrobný ceník," říká právní poradce časopisu Miloš Borovička. Objednávka služeb přitom podle něj vyžaduje, aby se zákazník seznámil s ceníkem a členstvím v U:fon klubu - jeho podmínky ale na webu společnosti chybí.
Air Telecom se ale brání a informace dTestu označuje za neověřené a hrubě zkreslené.
"Veškeré podklady jsou přehledně k dispozici na webových stránkách a poskytuje je také zákaznická linka," uvádí v tiskovém prohlášení
…
Sdílejte článek, než ho smažem