Praha - Takzvané pivní mixy jsou pro tuzemské pivovary čím dál zajímavějším obchodním artiklem. Například v pivovaru Staropramen už zaujímají z celkového objemu 7 procent.
"Je navíc předpoklad, že tento podíl bude stoupat," uvedl generální ředitel Staropramenu Zbyněk Kovář. Nelze totiž podle něho předpokládat, že by se zvyšovala průměrná spotřeba piva na obyvatele a populace lidí ve věku, kdy nejvíce pijí pivo (18-65 let), například v Česku také nebude zřejmě stoupat.
Staropramen proto nadále hodlá rozšiřovat portfolio výrobků, které mají kromě pivní také například ovocnou složku. Naposledy v květnu uvedl jako novinku Cidermix, což je mix piva, jablečné šťávy a nápoje Cider, což je vlastně jablečné víno.
Na začátku července uvede tento pražský pivovar ještě další nový výrobek. Ve Staropramenu ho pokládají za malou revoluci. Půllitrová láhev Sládkovy limonády se bude od července prodávat v
…
Sdílejte článek, než ho smažem