Praha - Větší důraz na regionalitu, návrat k tradičnímu pečivu a co nejlepší servis zákazníkům. Takový je plán jedničky na pekárenském trhu, firmy United Bakeries, jak se vrátit k zisku.
V čele s výkonným ředitelem Ivanem Flekem, který se do United Bakeries vrátil po devíti letech, chce firma zákazníkům připomenout tradiční značky Odkolek nebo Delta a znovu je naučit na lokální tradiční pečivo.
„Obnovíme výrobu slavných znojemských dalamánků," láká v rozhovoru pro online deník Aktuálně.cz na jeden z připravovaných výrobků Ivan Flek.
Aktuálně.cz: United Bakeries má v České republice stále pozici největšího pekárenského řetězce. V závěsu za vámi se drží Penam Andreje Babiše, se kterým jste se chtěli ještě loni spojit. Jaký byl pro vás loňský rok?
Ivan Flek: V roce 2012 jsme dosáhli obratu ve výši 2,67 miliardy korun, zatím co o rok dříve to bylo 3,16 miliardy. Meziročně logicky klesla také
…
Sdílejte článek, než ho smažem