Praha - Místo věcných argumentů dělají banky naschvály. Po klientech, kteří žádají o vrácení sporného poplatku za "vedení úvěrového účtu", například chtějí důkaz, že jej skutečně platili. Přitom jsou to banky, kdo si je automaticky strhává.
I to je podle advokáta Petra Tomana důvodem, proč zatím v sérii sporů o vrácení poplatku nepadl žádný definitivní rozsudek týkající se některého z klientů zastupovaných zdaleka nejmasovější iniciativou PoplatkyZpět.cz, jejíž tváří je právě Toman.
Klienti zastupovaní jinými advokáty v dubnu sice vyhráli první přímý spor o poplatek, ale následující dva prohráli. Prozatím remízou pak skončily spory u Finančního arbitra ČR - první klient uspěl, další nikoliv.
"Lidé by měli právě nyní sledovat chování své banky v tomto sporu a podle toho se v budoucnu rozhodovat, zda u ní zůstanou, nebo si najdou jinou, která se chová ke klientům vstřícněji," říká
…
Sdílejte článek, než ho smažem