Praha - Založím si e-shop a zbohatnu. Taková motivace stojí za většinou nově vzniklých e-shopů v Česku, aniž by jejich budoucí majitelé vůbec věděli, co chtějí prodávat, a měli vymyšlenou koncepci. Česko je tak s celkovým počtem e-shopů v řádech desítek tisíc velmocí internetových prodejen.
Může na takovém trhu uspět jedinec, který si za několik stokorun měsíčně zaplatí připravené řešení e-shopu? "Mám klienta, který na takovém řešení prodával věci do kuchyně a udělal na tom obrat kolem dvou milionů korun měsíčně. Je to o tom, že ten člověk do toho, co prodává, je hodně zapálený, ví o tom úplně vše a dokáže to skrz ten web dát ven," říká v rozhovoru s Aktuálně.cz Martin Matějka, který sám jeden takový e-shop vybudoval a živí se také jako nezávislý specialista online marketingu.
Teď stojí u startujícího projektu MůjPrvníEshop.cz, který chce radit lidem, jak by mělo podnikání v tomto
…
Sdílejte článek, než ho smažem