Praha - Tomáš Baťa razil motto "Dělejme třeba sebenepatrnější věc, ale dělejme ji nejlépe na světě." Pokud se ho budou Baťovi následovníci držet, pak by měly řetězce jako CoffeeDay nebo Starbucks v Česku zpozornět.
Baťa totiž spustí v září v Praze pilotní projekt kavárny. Novou strategií tradičního výrobce obuvi budou nákupy spojené s odpočinkem (rozuměj kávou), potvrdil Aktuálně.cz marketingový ředitel firmy Lukáš Ohanka. První Baťova kavárna vzniká v suterénu jeho obchodního domu na Václavském náměstí v Praze.
Možná i do dalších měst
Pokud se pilotní projekt osvědčí, nezůstane u jedné provozovny, vytipováno už je několik dalších měst v České republice.
Spíš než na skutečný řetězec s prodejem kávy to ale u Bati vypadá na podobný doplněk, s jakým přišel třeba McDonald´s v podobě McCafé. „Cílem Baťa kavárny je zpříjemnit našim zákazníkům nákupy, nabídnout možnost potkat se s
…
Sdílejte článek, než ho smažem