Praha - Potravinářská skupina Hamé zásadně mění svou marketingovou strategii. Hlavní tváří reklamních spotů už nebude herec Boleslav Polívka. Od příštího roku "zlaté dědictví" nahradí "zlatá lyže".
Modernější a zdravější tvář mají firmě dodat reprezentanti v biatlonu. Hlavní tvář kampaně sice zatím společnost neprozradila, jako nejpravděpodobnější se jeví naděje zimního dvojboje Gabriela Soukalová nebo český reprezentant Ondřej Moravec. Oba ostatně vystoupili na tiskové konferenci, kde Hamé spolupráci s Českým svazem biatlonu oznámilo.
Podle dobře informovaného zdroje z firmy by se měly náklady na novou reklamní kampaň pohybovat v řádech milionů korun. Další miliony ročně pak půjdou jako sponzorská částka přímo biatlonistům.
Do zahraničí bez Polívky
Konec spolupráce s Polívkou nijak nesouvisí s jeho současnými problémy se zadluženou farmou, ujišťuje generální ředitel Hamé Martin
…
Sdílejte článek, než ho smažem