RECENZE PRODUKTU - "Rodina nás baví," hlásí Česká spořitelna v aktuální reklamní kampani, v níž nechává promlouvat děti a která končí pozvánkou na pobočku. O nabízeném produktu přitom v reklamě nepadne ani řeč. Vyzkoušeli jsme tedy, co největší tuzemská banka vlastně nabízí.
Nový produkt - který spořitelna nabízí zatím do konce září a následně zájem o něj vyhodnotí - je takový jako většina nabídky od spořitelny. Nevýrazný, nepřehledný a minimálně pro lidi, kteří kdy zkusili některou z "levných" bank (nebo třeba účet Genius Gratis od GE Money Bank), i drahý. Vedle téměř stokorunového paušálu se v něm platí například i za odchozí platby, takže konečný účet se snadno vyšplhá přes dvě stě korun.
Neznamená to ale, že na něm české rodiny za své bankovní služby nemohou ušetřit. Pokud mají dosud několik samostatných „tarifových" účtů v České spořitelně, případně u konkurenčních
…
Sdílejte článek, než ho smažem