Praha - Fio banka chce „zrovnoprávnit" slovenskou část s českou a doplnit tuzemskou nabídku v roce 2014 o běžné půjčky pro spotřebitele. „Víme ale, že strategie obtěžovat lidi voláním a agresivním prodejem je špatná," slibuje Jiří Vodička, ředitel Fio banky pro strategii a marketing.
Fio banka právě začala svůj čtvrtý rok na bankovním trhu - poté, co v roce 2010 získala bankovní licenci a od září toho roku do Fio banky spojila družstevní záložnu i burzovní společnost - a skupina Fio již brzy oslaví 20 let na českém trhu.
„Jen za prvních osm měsíců letošního roku máme přes 70 tisíc a předpokládám, že naplánovaných sto tisíc můžeme překonat," říká Vodička v rozhovoru s online deníkem Aktuálně.cz.
Aktuálně.cz: Vaším cílem pro rok 2013 bylo získat sto tisíc nových klientů. Budete je mít?
Jiří Vodička: Ano, a předpokládám, že to i překonáme. Jen za prvních osm měsíců roku máme přes 70
…
Sdílejte článek, než ho smažem