Praha - První zkušenosti hypermarketů a supermarketů se samoobslužnými pokladnami ukazují, že je schopno je využít v průměru 10 až 15 procent zákaznků. Ostatní nakupující raději zamíří k pokladně, za níž sedí živý člověk.
Po Tescu, které zprovoznilo první takovouto pokladnu již v roce 2008, nabízí tuto rychlejší alternativu i Globus, Albert nebo Kaufland.
Další, kteří ještě před nedávnem tuto službu zákazníkům poskytnout neplánovali, v současné době pracují na podobných projektech.
O krok dále je řetězec Globus, který se rozhodl umožnit rychlejší nákupy i zákazníkům s velkým množstvím položek. Už tři měsíce v hypermarketu v pražských Čakovicích testuje systém Scan&Go, kde je zákazník sám sobě pokladní.
Na nákup se skenerem
"Systém funguje tak, že si zákazník na začátku nákupu vyzvedne skener. Zboží tak skenuje již při vkládání do vozíku," vysvětluje mluvčí Globusu Pavla
…
Sdílejte článek, než ho smažem