Praha - Na internetový projekt HonzaPospíšil.cz, který zřejmě předčasně zastavila ostražitost tuzemských bank, navazuje nová kampaň. Spouští ji společnost ChytrýHonza.cz, provozovatel stejnojmenného webu porovnávajícího finanční produkty.
Firma, která už v minulosti používala virální kampaně, se však k projektu Honzy Pospíšila zatím oficiálně nepřihlásila. Ředitel společnosti ChytrýHonza.cz Jiří Paták na dotaz online deníku Aktuálně.cz nepotvrdil, ale ani nevyvrátil, že za projektem stojí.
"Proč to komplikovat a chtít po lidech, aby riskovali, že třeba přijdou o své peníze? Chytrý Honza dá lidem peníze rovnou na ruku. Od pondělí 7. října zveřejníme každý všední den jednu adresu, kde bude na nejrychlejšího člověka čekat rovných 1000 korun," oznámila v pátek odpoledne marketingová ředitelka Chytrého Honzy Barbora Zajptová.
„Adresa bude každý všední den zveřejněna v předem neurčený čas na webu
…
Sdílejte článek, než ho smažem