Praha - Zboží z e-shopů si vyzvednete v nejbližší trafice. Takový plán má internetový obchod Popron, který chce výrazně zahustit síť svých výdejen a otevřít ji i dalším prodejcům.
Síť nazvaná Popron Partner měla ještě loni v listopadu kolem 40 výdejen, nyní už je jich přes 350. „Každý týden teď přibývá dvacet dalších. Cílem je mít až dva tisíce výdejních míst po celé republice," říká marketingový ředitel Popronu Petr Sedlák. Kromě toho má firma tři vlastní prodejny.
Projekt Popronu, který patří k nejvýznamnějším zásilkovým a internetovým obchodům v Česku, se tak může stát konkurencí pro stávající sítě výdejních míst. Zásilkovna.cz jich má nyní v tuzemsku kolem sedmdesáti, Uloženka.cz (Heureka Point) zatím deset.
Nad 500 korun zdarma, ale bez ledniček
Popron na projektu, který nazývá revolucí v internetovém nakupování, spolupracuje s převážně „kamennými" trafikami sítě Mediaprint
…
Sdílejte článek, než ho smažem