Praha - Projekt s názvem Honza Pospíšil, který na webu sliboval vrátit lidem dvojnásobek zaslaných peněz, stále zůstává záhadou.
Pokud šlo o virální reklamní kampaň, tak zřejmě amatérsky vedenou, protože kromě jiného nedokázala vymyslet náhradní řešení ani pět dnů po zablokování účtů. Sílí přitom podezření, že jde o originální pokus o podvod, jehož autor nicméně po prvním neúspěchu zcela nezmizel.
Za projektem přitom nestojí společnost provozující portál ChytrýHonza.cz, jak se zdálo minulý pátek poté, co spustila vlastní soutěž reagující právě na pátrání po záhadném dárci slibujícím rozdat deset milionů. Na webu financenajedneadrese.cz sice ChytrýHonza.cz každý den v tomto týdnu skutečně rozdává tisíc korun, ale vždy jen prvnímu člověku, který přijde na - pokaždé jinou - adresu uvedenou na facebookovém profilu společnosti.
Marketingová ředitelka společnosti ChytrýHonza.cz Barbora
…
Sdílejte článek, než ho smažem