Praha - mBank, která právě slaví šest let na českém trhu, se od února příštího roku vizuálně promění. Vedle nového loga dostanou její klienti k dispozici kompletně nové internetové bankovnictví, ve kterém si budou moci vést své soukromé "účetnictví".
"Co ale určitě nezměníme, je přístup ke svým zákazníkům. Nestaneme se nudnou bankou. Budeme stále otevření, transparentní a dynamičtí a vrátíme mBank roli průkopníka a nositele inovací," říká k novinkám Roman Truhlář, generální ředitel mBank.
Důvodem ke změně loga a celé vizuální prezentace banky je zejména fakt, že mateřská společnost pod tuto nejúspěšnější značku v Polsku převedla i podnikání dalších bank ze skupiny - BRE Bank a Multibank. Ty se přejmenovaly k 25. listopadu. Česka se změna názvu také týká, když mBank sice vystupuje pod touto značkou, ale společnost nyní nese původní jméno polské matky BRE Bank.
mBank kromě Polska a
…
Sdílejte článek, než ho smažem