Praha - Rozsáhlý spor o poplatky za vedení a správu úvěrového účtu není sporem klientů a bank, ale stojí za ním právníci, kteří na něm chtěli vydělat. V druhé části rozhovoru pro online deník Aktuálně.cz to říká dlouholetý šéf Hypoteční banky Jan Sadil.
Aktuálně.cz: Jak klienti čerpají služby, jež si podle vás předplácejí v poplatku za vedení a správu úvěrového účtu, o který se v Česku vedou soudní spory?
Jan Sadil: Za loňský rok mě například výrazně překvapilo číslo, které říká, kolik klientů nás denně kontaktuje na naše call centrum. Denně to ve špičce bylo nějakých tisíc kontaktů. Ty služby jsou tedy reálně čerpané, což dokazuje i stovka bankami vyhraných sporů u obvodních pražských soudů. Soud rozhodl, že ten poplatek je jasný, srozumitelný, klient s ním byl obeznámen a služby, které pokrývá, klient skutečně čerpá.
A.cz: Na druhou stranu vy jste jedna ze dvou bank, která u
…
Sdílejte článek, než ho smažem