Praha - Lákání nových klientů na výhodu, kterou přitom firma svým dosavadním zákazníkům nenabízí, je poměrně častým a kritizovaným marketingovým trikem. Málokdy se ale objeví v takové podobě, jako nyní předvedla Equa bank.
Platit měsíční poplatek za vedení úvěrového účtu je nesmyslné, říká potenciálním klientům v kampani, kterou odstartovala minulý týden. Kdo odejde od konkurence, nemusí proto sporný poplatek u Equa bank platit a ušetří. Banka se ale přitom nezmínila, že svým stávajícím klientům tento poplatek, kvůli němuž se v Česku vede rozsáhlá právní bitva, nadále účtuje - byť jen u hypoték a u smluv uzavřených do dubna 2013.
Poté, co se o rozpor začal zajímat i online deník Aktuálně.cz, se banka rozhodla stopadesátikorunový poplatek za vedení úvěrového účtu zrušit. Nejenže jej od února nebude stávajícím klientům účtovat, ale navíc jim jej vrátí.
„V blízké době se chystáme
…
Sdílejte článek, než ho smažem